2 nachten in het ziekenhuis geweest

A

Anoniem

Guest

Donderdag moest ik voor controle naar de polie in het ziekenhuis.
Bloeddruk was te hoog, 160/110. Ik moest meteen naar de afdeling verloskunde en daar in bed gaan liggen, aan de CTG en er werd bloed geprikt. Urine was al op eiwit gecontroleeerd en dat zat er gelukkig niet in.

Kindje was enorm druk, enkel pieken op de CTG. Dus dat was goed. Alleen zakte bloeddruk niet snel. Dus moest blijven. In de namiddag gelukkig weer een onderdruk van 100 en soms 95. Bloed was helemaal goed.

Maar dan lig je dus in het ziekenhuis. Niet echt leuk.

Gister de hele dag ook geweest. Onderwaarde was nu gehele dag 95. DUs ik dacht ik mag wel naar huis, nee nog een nachtje. Maar vanochtend was bloeddruk 150-90. CTG goed, was zelfs wat weeen activiteit op te zien. Heel licht.

Dus mocht toen de arts om 12 uur langs kwam naar huis, wel met opdracht om net zoveel rust thuis te nemen als in het ziekenhuis... (misschien moeten ze dan wel een zuster meeleveren ;-))

Maar ben blij dat ik thuis ben en hou me dus koest. Ben benieuwd wanneer onze kleine zich gaat aandienen.

Hé griebelbaby,

Doe je het rustig aan!! Zo'n hoge bloeddruk klinkt niet goed hè!! Gelukkig dat het weer wat gezakt is!!

Wie weet dat je op korte termijn de kleine in je armen kunt houden!!

Denk aan je zelf hè!!

Groetjes,
Rosanne

Spannende momenten!! Rustig aan doen, voor zover dat wil, denk aan jezelf en je baby!!

Sterkte, liefs Hilma

Terug
Bovenaan