2 Negatieve testen, nog steeds niet ongesteld.

Hoi allemaal,

Ik ben sinds januari i.o.m. mijn arts met medicatie gestopt ivm onze kinderwens. Op 4mei hebben we mijn mirena spiraal laten verwijderen. Ik werd op 7mei gelijk ongesteld voor 3 dagen. De volgende maand was ik 7 juni weer ongesteld ook voor 3 dagen. Deze maand werd ik 1 juli ongesteld voor 3 dagen en tot op heden ben ik nog niet ongesteld geweest. 27 juli heb ik een clearblue digital test gedaan (middag) deze bleek "niet zwanger" daarnet heb ik een gewone zwangerschapstest gedaan van Etos (middag) deze bleek ook "niet zwanger". Hoe kan dit? Heeft hier iemand dit ook gehad, wat is jullie verhaal of advies? Alvast bedankt voor jullie berichtjes!

Hoi Shirley,

Er zijn verschillende mogelijkheden, en ik kan je helaas niet zeggen welke waarschijnlijker is.

Je cyclus kan verstoord zijn. Dat wil zeggen dat je eisprong (om wat voor reden dan ook) iets later is, en je ongesteldheid ook even op zich laat wachten.

Je hebt in een heel vroeg stadium een miskraam gehad.

Je bent zwanger, maar dat is nog niet te zien door middel van een urinetest.

Ik ben niet medisch onderlegd, maar ik ben zelf ook op zoek gegaan naar informatie hierover, en weet ondertussen dat een urine test niet bij alle zwangerschappen meteen positief geeft. Bij sommige vrouwen pas als ze 10 dagen overtijd zijn.

Probeer nog even geduld te hebben en test later opnieuw.  Neem anders even contact op met je huisarts.

Ik ben zelf nu bijna 2,5 week overtijd, maar weet het ook nog steeds niet... Bij mij is ondertussen het uitblijven van mijn eisprong waarschijnlijker dan een zwangerschap, maar ik hou een sprankje hoop.

Succes!

Miriam

Hoi Miriam,

Dankjewel voor je reactie, ik denk dat ik gewoon nog even wacht, hoe moeilijk dit ook is. Volgende week moet ik toch naar het ziekenhuis dus dan vraag ik gelijk of ze willen controleren. Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt zal wel heel erg fijn zijn voor jullie!

Terug
Bovenaan