Mijn zoontje is 1 jaar. En hij heeft nooit zoveel geslapen overdag. Snacht slaapt hij prima. Hij word rond 7 a 730 uur wakker en dan krijg ik hem pas weer in bed om 11.00 uur 11.30 uur. Dan slaapt hij 3 kwartier. En dan krijg ik hem smiddags dus niet voor 4 uur in bed. En dan is het nog de vraag of hij wel gaat slapen. De laatste tijd dus niet meer. Met als resultaat dat hij errug moe is om een uur of 6. Savonds gaat hij om 8 uur naar bed, mits hij de 2 slaapjes gedaan heeft. Nu ben ik sinds 1 week op 1 slaapje overgegaan., Dit gaat smorgens prima. Hij gaat na zijn boterhammetje naar bed. Dit is rond 1 uur. Alleen slaapt hij dan ook maar 3 kwartier, en dit echt veel te weinig. Hij wordt ook huilend wakker. Ik heb al geprobeerd om hem in bed te houden maar dan huilt hij zich zelf helemaal over rood. Geen succes!!!! Hij is wel gezellig als hij eenmaal weer beneden is. Maar erg moelijk om het avond eten te halen zo. En hij gaat dan om 7 uur naar bed. Heeft iemand tips om dit anders aan te pakken. Hoe krijg ik mijn mannetje zo ver dat hij wat langer slaapt. Groetjes Isa