2 of 3 d echo

Hoi!

weet iemand van jullie misschien wanneer je het beste een 2 of 3 d echo kan maken? ik ben nu bijna 31 weken zwanger, en t lijkt me wel leuk maarvolgens mij ben ik te laat! en hoe duur kost t ongeveer? en waar kan je t laten maken? ik woon in limburg! ik hoor t wel! groetjes!
 
Hoi,

Je kan een echo laten maken o.a. bij baby view in Oirsbeek. Dat doen ze heel erg leuk en het kost wel wat maar dan heb je ook wat. Volgens mij hebben ze er wel 7 weken wachttijd. Toen ik belde met 14 weken kon ik met bijna 22 weken terecht.

Ik heb zelf in het ziekenhuis nog een echo gehad met 32 weken en dan is het kindje te groot om in zijn geheel in beeld te krijgen. Ik heb wel mooie foto's meegekregen van zijn voetjes en van zijn piemeltje.

Ik heb ook gehoord dat er in het ziekenhuis van Brunssum iemand is die pretecho's maakt, maar die mevrouw schijnt dat zonder geluid te doen (in oirsbeek krijg je een video of dvd compleet met uitleg en hartslag die je kan horen), maar wellicht dat je daar eerder terecht kan?

groetjes, Jane 38+6
 
Vergeten erbij te zetten wat het kost, ik meen dat ik rond de 70 euro heb betaald voor een 2d echo inclusief een DVD en verschillende foto's.

groetjes, Jane
 
Hoi, Ikzelf ben inderdaad ook bij babyview in oirsbeek geweest met 22w voor een 3d echo moet je rond de 30 w zijn, ( Is nu een actie dat je de 3d foto er gratis bij krijgt).
 
Terug
Bovenaan