2 of 3 flesvoedingen???

Hoi mama's,

Ik zou  graag willen weten op  welke tijdstippen mama's hun kindjes voeden wanneer ze 2 flessen per dag drinken en hoeveel ze dan  krijgen.

Sigrid is nu 10 maanden en wil de ene keer wel de fles en de andere keer niet. De ochtend fles met pap gaat prima (Gem. 150cc), maar bij het broodje tussen de middag. S'avonds voor het slapen gaan lukt het de ene keer wel en de andere keer niet. Mijn CB adviseert dat ze min. 300 cc totaal op een dag zou moeten drinken anders moet ze wat VIT. D druppels  krijgen.

Ik vind het zo zonde als ik elke keer melk moet weggooien.... Wie kan mij wat tips geven?

Groetjes,

Petra
 
hallo,

mijn zoontje is nu bijna 9 1/2 maand en hij dronk zijn laatste fles ook de ene keer wel en de andere keer niet leeg, meer niet dan wel.
ik heb hem gewoon in 1 keer weg gelaten en het gaat goed.
mijn zoon krijgt nu om 18.30/19.00 zijn groentehap en daarna nog wat water en dan slapen.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.succes

groetjes sandra
 
quote: mam van Sigrid schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2006 15:02:46'));

Hoi mama's,

Ik zou  graag willen weten op  welke tijdstippen mama's hun kindjes voeden wanneer ze 2 flessen per dag drinken en hoeveel ze dan  krijgen.

Sigrid is nu 10 maanden en wil de ene keer wel de fles en de andere keer niet. De ochtend fles met pap gaat prima (Gem. 150cc), maar bij het broodje tussen de middag. S'avonds voor het slapen gaan lukt het de ene keer wel en de andere keer niet. Mijn CB adviseert dat ze min. 300 cc totaal op een dag zou moeten drinken anders moet ze wat VIT. D druppels  krijgen.

Ik vind het zo zonde als ik elke keer melk moet weggooien.... Wie kan mij wat tips geven?

Groetjes,

Petra

hoi hoi  mijn  dochter is nu bijna 10 maanden en die krijgt smorgens 200cc aan pap tussende middags   150 cc melk   savonds groente en toetje en soms een klein flesje melk voor het slapen gaan maar meestal is die niet nodig dus ze zit dan over de gehele dag rond de 350cc melk   en soms wat sap tussendoor( vindt ze nog steeds niet lekker)
 
Terug
Bovenaan