2 of meer strips achter elkaar???

A

Anoniem

Guest
Hallo hallo,

Ik vroeg me af of er nog meer meiden zijn die tijdens het slikken van de pil wel eens 2 of meer strips achter elkaar hebben geslikt......
Ik heb dat wel eens gedaan omdat ik zeker de laatste jaren vaak tijdens de stopweek 2 tot 5 dagen achter elkaar migraine had. Als ik dan tentamens had of als ik het druk had dan stelde ik mijn stopweek uit of maakte  ik de hele strip af. Volgens mijn HA kon zonder dat het kwaad kan  en wordt dat regelmatig gedaan.

Ik vraag dit omdat ik me af vraag of dit ook te merken is tijdens het ontpillen.... Misschien het hebben van een cyclus zonder ovulatie of hele lange cyclus ofzo....

Liefs,

Sara

hoi,
ik heb ook vaak de pil "doorgeslikt". Soms ook 3x achter elkaar. Maar daar merk ik nu niks van hoor.
Ik ben in oktober gestopt met de pil en was gelijk elke maand ongesteld.

Veel succes!!

Ik zat mezelf dus exact hetzelfde af te vragen en wilde ook net een topic erover beginnen .

Ik heb ook vaak de pil doorgeslikt. Dan kwam het niet uit om ongesteld te zijn omdat ik op vakantie ging of een feestje had. Ik vind het erg vervelend om ongesteld te zijn. Als ik dan wel gebruik maakte van mijn stopweek werd ik gewoon keurig weer ongesteld, en ook toen ik een jaar geleden met de pil stopte, was mijn cyclus gewoon weer (licht on)regelmatig. Ik vroeg me al af of het geen kwaad kan. Bijv. of je langer erover doet om zwanger te worden (ben nu 5 maanden bezig).. Ik hoop dat jouw huisarts gelijk heeft!

Groetjes Kim

Ik weet   van een vroegere schoolvriendin dat zij ALTIJD de pil doorslikte, en dat dit volgens de huisarts geen kwaad kon. Het kan op een gegeven moment zijn dat je toch een keer gaat bloeden, maar dit zal niet vaak voorkomen. Ik weet dat zij nu een kindje heeft, dus het heeft geen kwaad gedaan

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie. Ik vroeg het mezelf af omdat mijn vriend er flink tegen was. Volgens hem was dat niet de bedoeling en was het ook niet gezond. Maar ja, hij was niet degene die de migraines kreeg. Ik heb gelukkig sinds het stoppen met de pil (5 december) niet 1 meer gehad. Heeeerlijk. En ja, mijn cyclus is de laatste 3 maanden wat minder regalmatig, maar dat zal ook wel recht trekken. (hoop ik)

Liefs,

Sara

Ik heb dat ook wel met regelmaat gedaan hoor. Omdat ik exames had, op vakantie ging oid. Ik heb nu een gezonde dochter van 2 jaar. Ik was met 6 maanden van haar zwanger(zonder ontpillen) Dus het kan helemaal geen kwaad.
Succes allemaal.

gr Linda

Ha Sara,

ook ik heb me regelmatig schuldig gemaakt aan het doorslikken van de pil, ook wel eens 3 strips achter elkaar door. Heb er bij het ontpillen geen last van gehad (denk ik), cyclussen waren al direct regelmatig.

Ik ben nu zelfs officieel 1 dag overtijd!

Ukkie26

Ik heb 11 jaar de pil geslikt voordat ik zwanger wilde worden. De meeste jaren heb ik de pil gewoon doorgeslikt. Ik heb niets gemerkt toen ik stopte met de pil en ben in de eerste ronde zwanger geraakt.

De huisarts (die ik vooraf had gevraagd) zei dat het niets uitmaakte of je de pil doorslikt of niet. Maar goed lijkt het me ook niet, dus ik zou het niet adviseren. ;)

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan