2 onder de 2 jaar

<p>Hoi dames,</p><p>Ik vroeg mij af of er hier mama's zijn die 2 kindjes kort op elkaar hebben gekregen. Ik heb nu zelf een dochter die bijna 6 maanden is en het kriebelt weer enorm bij mij. Dus mijn vraag is; hoe is het om 2 kindjes onder de 2 te hebben? Is het zwaar? Voor en nadelen? Ben erg benieuwd!<br /><br />Liefs</p>

Hoi hoi. 
Hier zelfs 2 kindjes onder de 1 jaar. Onze zoon was 3 maanden toen bleek dat ik weer zwanger was. Onze dochter is nu 6 weken oud en is 8 weken te vroeg geboren. Onze zoon word over 2 weken 1. 
Geloof me het is echt even pittig en bikkelen. Vooral nu in het begin. Maar je vind er wel een weg in! Je bent er snel aan gewend. 
Ik denk dat het er ook een beetje aan ligt hoe je er zelf mee omgaat! 
Zelf vind ik het wel leuk voor de kinderen dat er weinig leeftijd verschil is! Dan kunnen  ze goed met elkaar optrekken! 
Alles heeft zijn voor en zijn nadelen tuurlijk! Het is alleen wat jij ervan maakt! Ik zou zeggen als je echt weer wilt. Ga ervoor meid! 
Trouwens je weet ook nooit of je snel zwanger bent. Dus misschien duurt het dan nog even.

Weet het nog niet, maar heb een dochter van 8 maanden en ben 6 weken zwanger van nummer 2. Ze schelen dadelijk een jaar en 4 maanden. Ik geloof best dat het zwaar gaat worden op het begin, maar dat dit ook een beetje ligt aan hoe je er zelf in staat. En we hebben het geluk dat onze dochter erg makkelijk is.
We wilde sowieso niet te lang ertussen en het begon eerst al bij mij en even later ook bij mijn vriend te kriebelen dus zijn we er gewoon voor gegaan ?
Succes met de keuze! 

Onze eerste is 6 maanden en nu 11 weken zwanger van nummer 2. 
Zal zwaar worden, maar ik vind het heerlijk dat ze samen opgroeien. :)
Daarbij heeft alles zo zn voor- en nadelen ?

Hier schelen mijn eerste en tweede 16 maand. Nummer 3 is op komst. De oudste is net een maand 3 en baby verwacht ik in juni.
Ik vond het leeftijdsverschil met 2 kinderen goed te doen. Ja druk maar je zit er wel nog lekker in en het is leuk dat ze zo weinig schelen

Ik heb een zoon van 18 maanden en een zoon van bijna 6 weken. 
Tot nu toe, vind ik het goed te doen. Maar ik moet ook zeggen dat de jongste mega makkelijk is! De oudste is trouwens behoorlijk pittig! Overal op klimmen en uitdagen. Maar hij is ook enorm lief haha

Terug
Bovenaan