2 positieve ovulatie testen

<p>Hallo,</p><p>Ik heb al een beetje gegoogeld maar krijg tegenstrijdige antwoorden. Ik heb 10 oktober mijn eerste ongesteldheidsdag gehad. Dit was ook mijn eerste ongesteldheid sinds mijn kindje (van bijna 1). Ik geef nog 1x per dag borstvoeding. </p><p>Ik test elke dag om 8 uur. Nou ben ik 18 oktober begonnen met testen en werd het met de dag donkerder. 20 oktober was het lijntje bijna even donker als het test lijntje.  Ik dacht dat het de volgende dag nog donkerder zou zijn maar toen was er helemaal geen streepje (ik heb zelfs 2x getest voor de zekerheid). Ik ging er dus vanuit dat de piek was geweest en de rest van de dagen waren ook daarna allemaal maar heel licht en nu vandaag (26 oktober) is de lijn donkerder dan de testlijn. </p><p>Ik weet ook niet hoelang mijn cyclus is omdat ik voor het eerst ongesteld was sinds 20 maanden.. en voor mijn eerste kindje heb ik maar 1 cyclus bijgehouden want de 2e maand was ik zwanger (was er ook nooit heel bewust mee bezig daarvoor). Mijn cyclus was toen 33 dagen. </p>

Als die nu echt donkerder is als de controlestreep zou ik toch zeggen dat die nu positief is en je dus vruchtbaar bent, klinkt ook logischer op cyclusdag 16, hoop dat je het nog gezellig hebt kunnen maken en anders morgen, je eisprong zal in 24-36uur plaatsvinden en je eitje overleefd dan nog 12 uur. Succes ☺️

Terug
Bovenaan