2 prachtigge kindjes maar toch mis ik mijn eigen papa

ik wil ook ff mijn verhaal kwijt ik probeer me altijd sterk te houden maar toch lukt dat niet altijd.

* september 2004 kwam ik erachter dat ik zwanger was na 12 weken zwangerschaap had ik snachts flinke buikpijn ik ging naar de wc en toen liep het bloed tot op mn tenen het spoot er echht uit.
belde naar de hap en daar zeiden ze wacht maar tot morgen want je hebt een miskraam en daar kaunnen we toch niks aan veranderen .
heel de nacht was ik flink in tranenmaar die ochtend ging ik naar de huisarts en er klopte nog wel een hartje. dus ik helemaal blij naar de gynecoloog voor een echo nou mevrouw niks te zien niks aan de hand hoor.
verder een zware en zeer angstigge zwangerschap gehad de bevalling duurde ook heel lang en damian werd geboren na 2,5 uur persen veel te lang een sterenkijkertje en navelstreng er 2 x omheen.
word de placenta nagekeken en zeggen ze dood leuk ow er hangt nog een stukje aan dus het was een tweeling geweest haha zeiden ze dan doodleuk alsof het allemaal normaal was.

*3 maanden later word mijn vader in september 2005 opgenomen in een gesloten afdeling voor psygiatische patienten was een gedwongen opname maa mn vader had psygoses en was dus echt nodig.
in maart 2006 werd het verlengd met nog een half jaar en kreeg wel wat meer vrijheid waardoor hij de benen nam enonder de trein sprong .
ik probeer me altijd groot te houden hij had nooit beter kunnen worden maar hij heeft mn zoontje maar een keer gezien.
dat doet me toch heel veel verdriet. mijn vader was overleden 13 maart 2006

*in juni werd ik weer zwanger en wat denk je dat de uitgerekende datum was ja idd 13 maart
heel de zwangerschap was ik echt bang dat de bevalling 13 maart zou zijn dat blijdschap overschaduwd word door verdriet.
gelukkig is onze dochter op 11 maart geboren maar toch mis ik mijn pap heel erg omdat hij gewoon mijn kindjes niet kent.en omdat hij bvoor mij altijd een goede papa is geweest.

ik zal ze veel over hun opa vertellen want ik raak er ook niet over uitgepraat.
in mijn omgeving word altijd gezecht ach ja kan toch gebeuren maar ze begrijpen het allemaal niet .
ik hou me ook groot voor de buitenwereld maar vambinnen doet het allemaal zo veel pijn.

grt brigitte
mama van damian en mirthe

He brigitte

Ik heb je verhaal gelezen en vind het echt heel erg voor je dat je vader er niet meer is. En zeker op deze manier. Ik geloof ook zeker dat zeer doet dat hij je kindjes nooit zal leren kennen. Maar ikzelf hou me altijd aan de gedachte vast dat hij er altijd bij zal zijn ook al zien we hem niet. Youri zijn vader is nl vorig jaar overleden en ik vind het verschrikkelijk dat hij nooit in levende lijve mijn kindjes zal zien en mee kunnen spelen en gekke dingen doen. Maar ik hou me vast aan de gedachte dat hij altijd bij ons is en dat is toch fijn.

Wat ik ook vreemd vond is de reactie bij de geboorte van Damian van het ziekenhuis. Het moet ook best een klap voor je zijn geweest dat Damian eigenlijk een tweelingbroer of -zus zou hebben gehad. Ik vind het ook zeker ongepast dat ze daar in het ziekenhuis zo luchtig over hebben gedaan. Ok je hebt gelukkig een gezond zoon, maar dat maakt het verdriet niet minder erg.

Ik wens je verder alle geluk van de wereld toe en dat je lang van je kindjes en Patrick mag genieten.

Dikke kus, Simone

Hoi Brigitte,

Vreselijk voor je wat je mee heb moeten maken.

Wat betreft het verliezen van je vader kan ik meepraten.
Mijn vader is  29 september 2005  overleden (mijn vader was een alcoholist en is aan de gevolgen daarvan gestorven).  
29 september 2006 is mijn jongste dochter geboren. Op 28 september om 21.30 's avonds begonnen de weeen. Toen wist ik al dat het wel heel raar moest lopen als ik niet op 29 september zou bevallen...
Mijn oudste dochter was toen 2, nu bijna 5. Ze herinnert haar opa niet maar ze weet heeel goed wie Opa Joop is. Ik vertel veel over hem, laat foto's en films zien en vertel hoe hij was. Hij is op die manier echt wel onderdeel van ons leven. Tenminste zo voelt het voor mij en dat vind ik heel fijn. Mijn jongste dochter is nu nog te klein maar zij gaat  straks ook alles horen! We gaan ook vaak met z'n drietjes naar het graf.

Maar ik begrijp je verdriet heel goed. Ik vind het ook vreselijk dat hij mijn kinderen niet ziet opgroeien en mijn jongste dochter nooit heeft gezien. Dat doet pijn.

Heel veel sterkte gewenst!

Gr. Leonie

Terug
Bovenaan