2 testen negatief, wel overtijd.. :-(

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Wij zijn bezig voor onze tweede..

Bij onze eerste voelde ik meteen dat ik zwanger was (hoefde eigenlijk niet eens de test te doen), testte toen al paar dagen te vroeg en was gewoon licht streepje te zien..

Maar nu.. Heb het gevoel ongesteld te moeten worden, maar soms ook dat "misselijke" gevoel. Ik heb een zeer regelmatige cyclus en had gister ongi moeten worden. Maar ongi was er niet, dus vandaag testen gekocht bij de apotheek (eigen merk) en de eerste negatief. tweede zojuist gedaan en ook negatief :-(

Kan het zijn dat een 2e zwangerschap totaal anders aanvoelt??
Of is m'n cyclus gewoon van slag?

Ik ben sinds mijn bevalling niet meer aan de pil geweest (kleine is net 1 jaar geworden)

Groetjes,

Mamma van Daan

he hallo, ik weet niet hoe het zit met zwanger schap verschil hahha, want ben met de eerst bezig, als ik vanuit ga van 28 dagen ben ik nu 3 weken overtijd, de laatse nod was rond de 40 dus zit nu langer, heb een test gedaan en is ook negatief, ik heb helemaal geen gevoel van menstruatie circa zwanger, dus ik weet bij e zelf nu helemaal niet meer, weet ook niet wanneer ik nu weer moet testen of naar de HA moet, maar in iedrgeval zal ik als ik jou was als jet hte uit houd nog ff w8, ontpillen is het bij jou niet dus je cyclus moet normaal zijn tenminste regelmatig, ik zal ff w8 en dan pas een test doen of naar de Ha gaan

sterkte

greetz suzette

Iedere zwangerschap schijnt weer anders te kunnen zijn, dus het kan best dat je pas later deze week positief test. Veel succes in ieder geval. ik zal voor je duimen!!!!

groetjes,
Dion

Hoi hoi..

Bedankt voor jullie reacties!
Ik wilde vandaag eigenlijk niet testen, mede omdat die dingen erg duurzijn..
Maar kon toch niet wachten.. Dus net test gedaan, nu ben ik helemaal in de war..

Er komt een heeeeeeeeeeeell licht streepje, maar dan echt heel licht! heb zelfs dat ding uit elkaar gehaald om het te controleren..
Maar goed, nu weet ik echt niet of ik echt zwanger ben.. Hoop het natuurlijk wel! Nu toch maar even paar dagen wachten..

Nou ik hou jullie op de hoogte en zal zeker ook voor jullie duimen!!!!

Groetjes

Jippie!!!!!

Ik ben zwanger..!!!
Dit voelt heel anders dan m ´n eerste zwangerschap zeg.. Maar ben enorm blij!!

Ik zal ook voor jullie duimen dames..

Groetjes

Jeetje wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd!!
Geniet er lekker van.

Groetjes Mamaloe

gefeliciteerd daan2006

Mijn NOD is 12 april dus nog even afwachten
ik ga niet direct beginnen met testen wacht eerst tot dat ik ongeveer 10/14 dagen over tijd ben want vorige maand was ik 6 dagen overtijd en toen werd ik ook ongesteld en vind die testen al onwijs duur en ik voel ook helemaal niks Ja had pijnlijke tepels maar dat is nu over en af en toe opgeblazen gevoel en steken in me rug maar verder voel ik niks En vorige maand had ik zo'n zeurderige buikpijn voelde alsof me menstruatie elk moment moest komen en het kwam ook en nu voel ik dat helemaal niet Dus ik hoop het wel dat ik zwanger ben maar ik zie het allemaal wel

Maar geniet jij maar lekker van je zwangerschap

Groetjes marina

Hoi Babygirl1988!!

Ik zal voor je duimen hoor en zal het forum in de gaten houden!!
Hoop echt voor je dat je ook zwanger bent..

Het is wel allemaal lastig hé, al die vage tekenen van ons lichaam..  
En je hebt helemaal gelijk over die testen. Ik vind ze ook zo enorm duur! Gewoon niet leuk meer..

Ik zal voor je duimen!

Groetjes

Terug
Bovenaan