2 testen positief. Clearblue negatief..

<p>Hallo allemaal</p><p> </p><p>hier ben ik weer: </p><p>omdat ik een heel warrige cyclus heb : </p><p>ik heb getest met early action: al 3 dagen positief maar na meer dan 5 minuten een licht streepje. </p><p>Heb vanmiddag een gewone etos test gedaan die binnen de tijd een licht streepje gaf. </p><p>Ook een predictor express gaf een licht streepje. </p><p>Toen deed ik clearblue digital met indicator: niet zwanger .... </p><p>wat nu? </p><p>Iemand dit ook meegemaakt ? </p><p>Groetjes</p>

Ik nestel heel laat in. Ik heb 2 dagen een bloeding gehad tijdens de periode waarin ik ongesteld moest worden (wat ik denk dat innestelingsbloeding moet geweest zijn) dat was 23/8. Groetjes ! 

Ik had ook van die early testen die positief waren en cb niet zwanger aangaf, maar twee dagen later gaf die wel zwanger aan. Zijn echt de minst gevoelige testen. Lijkt me sterk dat al die andere testen vals positief aangeven! Sterkte en succes

Hoi!
wat apart bij allebei mijn zwangerschappen was het andersom alle testen gaven negatief aan behalve de clearblue digital.
ik zou anders nog even paar dagen wachten en dan nog eens testen. En anders een test bij de huisarts laten doen.
liefs

In principe kan een zwangerschapstest alleen maar positief uitvallen als er hCG in je plas zit (zwangerschapshormoon). 
Als die concentratie laag is, kan een streepje heeeeeeel vaag zijn, wat later komen, etc, maar een streepje (of plusje, of twee streepjes of wat de test ook zegt) is een streepje, is zwanger. 

Als een test negatief geeft, zegt dat niet zo veel (heeft niet genoeg hCG opgepakt)
Als een test positief geeft, zegt dat ALLES

Terug
Bovenaan