2 testen positief maar verloskundige twijfelt

<p style="text-align: left;"> het is namelijke zo ben al sins 6 apri niet meer ongesteld geworden nou heb ik 19 mei en 24 mei een test gedaan was negatie ik bleef maar wachten tot ik ongesteld werd maar er kwam maar niks dus heb ik weer een test gedaan op 1 juni die kwam positief maar ik twijfelde dus heb de volgende dag in de middag weer een test gedaan was ook positief  nu ben ik vandaag naar de verloskundige geweest maar zij ziet alleen een hele kleine zwarte vlek en nu moet ik weer wachten weet gewoon niet wat ik moet denken ze zegt het kan zijn dat je niet zwanger bent of miss wel heel vroeg of kan ook nog is dat je miss een miskraan krijgt voel me best klote want weet gewoon niet wat ik kan verwachten
 
Hoi Juliana,

Ik vind het best raar dat je weer moet wachten omdat de verloskundige twijfelt.
Zelf zou ik naar de huisarts gaan zodat hij je door kan verwijzen naar het ziekenhuis.Daar hebben ze betere apparatuur dan bij een verloskundige.
Ik heb zelf zoiets meegemaakt waarvan ze het baby'tje niet konden vinden en niet wisten hoe of wat.Ik ben toen direct doorgestuurd naar het ziekenhuis en die zagen meteen dat het buitenbaarmoederlijk was.



Niet om je bang te maken....maar je moet er zelf achteraan gaan als je wilt weten hoe of wat.
Ik zou zeggen bel de huisarts vertel je verhaal en vraag om doorverwijzing.
Beter check check dubbel check zodat je iets weet dan afwachten.

Succes!
 
ik kon het niet laten en heb weer een test gegaan van cb en was weer positief  maar ja dan ga ik wel over na denken of het niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is heb een bloed test gedaan dus ja wachten op de uitslag. zit er wel erg mee wand ja weet nou niet of ik blij kan zijn of niet
 
net de uitslag gekregen en ik ben dus wel zwanger maar ze begon er over dat het miss afgebroken is dus maandag weer bloedtest doen om te kijken of ik nog wel zwanger ben of een miskraan krijg ben zo onzeker op dit moment
 
Hoi juliana,

Goed dat je zelf actie hebt ondernomen!
Doe je dit nog steeds bij de verloskundige?
Want dan doet ze er best wel lang over.



Ik hoop dat er niks is en alle zorgen voor niks zijn.
Ik blijf je topic volgen.
 
hoi Cindy91

bedankt voor je reactie ja ben wel met je eens dat het wat lang duurt. gelukkig vandaag wel al bloed afgenomen en morgen krijg ik te horen hoe of wat en kan ik eindelijk wat duidelijkheid hebben. voor de rest heb ik minder last van krampen heb ze nog wel maar minder dus ja afwachten tot morgen
 
vandaag met de verloskundige gesproken en alles is gelukkig goed ben enorm opgelucht en ontzettend blij nu is het maar afwachten op me vervolg afspraak over 4 weken  :)
 
Terug
Bovenaan