2 tests negatief, maar toch denk ik dat ik zwanger ben, kan dat?

Hoi Allemaal. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen niet ongesteld en mijn cyclus is zo'n 4,5 week. Ik heb zondag (na 5 weken) en gisteren een test gedaan en allebei zeggen ze dat ik niet zwanger ben. Kortom... dit is vreemd. Zelf heb ik het gevoel dat het wel zo is. Ben ik naïef of te verwachtingsvol? Wie heeft hetzelfde meegemaakt? Wanneer kan ik een dokter bellen? En kunnen zij op een andere manier uitsluitsel geven? Wat is dit balen zeg. Ik zit er heel erg mee. Waarom heb ik dit nu weer? Tijd gaat al zo snel, laat staan als ik er pas na 1,5 a 2 maanden achter kom....... help....
 
ik ben zelf wel eens 4 maanden niet ongesteld geweest en toch was ik niet zwanger. Maar zou idd naar de dokter gaan en en bloedtest laten doen. En er pas na 2 maanden achter komen is heel normaal als je zwanger bent. Ik zelf kwam er ook pas na bijna 2 maanden achter....
 
nou anoniem kan het nog grover?
deze site is er om vragen te stellen dus wat doe je moeilijk. als je het niet met iemands vraag eens bent reageer er dan gewoon niet op
 
Als je graag zwanger wilt worden, dan kan die spanning ervoor zorgen dat je menstruatie uitgesteld wordt (je psyche is heel sterk daarin), terwijl er dus helemaal geen zwangerschap is. Vals negatieve tests komen eigenlijk alleen voor als je te vroeg hebt getest. Maar jij hebt na 9 dagen getest, dus echt te vroeg is dat niet. beter is om het na 2 weken overtijd te testen. Er is dus maar een kleine kans dat je toch zwanger bent. Als je zelf wel het gevoel hebt zwanger te zijn, zou ik daar toch gewoon naar luisteren. Niemand kent jouw lichaam zo goed als jij zelf. De dokter kan inderdaad een bloedtest doen en dat geeft meer zekerheid. Dus of nog even een paar dagen wachten en dan weer testen of even naar de dokter gaan.
Laat maar weten wat het is geworden!!

Gr. Ester
 
Terug
Bovenaan