2 vaten navelstreng

hallo,

vrienden van mij krijgen half januari hun kindje, nu bleek bij de echo dat de navelstreng maar 2 vaten bevat ipv 3, dit kan duiden op afwijkingen.
wie herkent dit graag jullie verhaal.

groetjes m
 
Hallo M,

Ik ben 6 augustus 2003 bevallen van een gezonde dochter. Zij had ook twee vaten in de navelstreng i.p.v. drie.
Hier is het echobureau achtergekomen.
Dit kan inderdaad duiden op afwijkingen. Ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een 'screeningsecho' om te kijken of ze 'iets' konden vinden. Er bleek niets aan de hand te zijn. Maar 110% zekerheid heb je pas na de bevalling. Ik heb van het ziekenhuis wel een paar extra echo's gehad om de groei goed in de gaten te houden en dat ging allemaal prima. Na de geboorte van mijn dochter heeft zij zelf een echo gehad we kregen toen een paar weken later de uitslag met het nieuws dat alles goed is. Toen zij geboren was wisten we al vrij snel dat het wel goed zat met haar want ze deed het goed en er waren geen problemen maar na de uistlag wisten we het zeker. Een hele opluchting!
Ik hoop dat je er wat aan hebt voor je vrienden en wens ze succes. ik hoor graag hoe het afgelopen is

Mari
 
hai Mari,

dank jewel voor je reactie en ik ben blij dat alles goed is met je dochter.
Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is als je hoort dat je kind gezond is.
Het kindje van mijn vrienden wordt half januari verwacht en krijgt daarna ook een echo om te kijken of alles goed is.
Ik zal het laten weten als er wat meer bekend is.

groetjes
 
hai Mari,
eindelijk laat ik wat weten, en het is goed nieuws.

hun zoontje is geboren in januari en hij heeft pas wat testen en een echo achter de rug en alles zag er goed uit, ze kunnen geen afwijkingen ontdekken.

Gelukkig maar!!!!!

dank je wel nog voor je reactie

groetjes Manon
 
Terug
Bovenaan