2 verschillende ovulatietesten

<p>Hoi hoi ! </p><p>Sinds deze maand begonnen met ovulatietesten. Vind ze super handig door mijn onregelmatige cyclus. Alleen nu is er mij een dingetje onduidelijk. Of beter gezegd ben ik door in de war geraakt. Ik heb dus getest met 2 verschillende merken. Dus gewoon dubbel om te kijken welke mij het meest zou bevallen. Ik heb de ovulatietesten van sensitest én van de action gebruikt. Maar het gekke is dat de action testen gisteren rond 12 uur smiddags al positief uitsloegen. En die van de sensitest pas vandaag om 12 uur smiddags. Dus 24 uur later pas zei die van sensitest dat hij positief was. Iemand enig idee welke ik dan moet pakken? Of het zekere voor het onzekere en gewoon morgen ook nog een keertje vrijen? Ik heb namelijk de afgelopen dagen én vanmorgen nog gevreeën (vlak na de test). Iemand die deze ervaring ook eens gehad heeft ? </p><p> </p><p>Lieeefs ?</p>
 
Lijkt erop dat de twee testen verschillende sensitiviteiten hebben. 
 
Zo heb je bijvoorbeeld van Clearblue een test die je 4 meest vruchtbare dagen test, en één die je twee meest vruchtbare dagen test. 
Ik denk dat de test van de action dus gevoeliger is voor het hormoon dan de Sensitest die je hebt. 

Het goede nieuws is dat je nu wel dubbel zeker weet dat je rondom je eisprong zit :)
 
Terug
Bovenaan