2 vraagjes voor jullie

vraag 1 : annique krijgt sávonds om 21.30 haar laatste fles van 210cc met 3 eetlepels
                        rijstebloem erdoor heen. deze gaat altijd zo goed als leeg
                        meestal wordt ze rond 08u wakker maar wil dan haar 1e fles nog niet ...
                        ja ik krijg er als ik geluk heb 80cc in, de rest weigert ze
                        is dit   normaal??? of moet ik de laatste fles eerder gaan geven??
                        ik weet t niet meer namelijk, en zijn er meer die dit herkennen en wat doen
                        jullie daaraan??

vraag 2:   annique heeft op het moment.. vooral overdag... door als je wegloopt als
                        je dr in bed legt voor dr middagslaapje
                         ze gaat dan heel hard huilen.... zo van haal me er weer uit... ze gaat                    
                         namelijk  lachen als je dan naar dr toe loopt
                        vanmorgen hebben we haar laten huilen tot ze zelf in slaap viel, ( met pijn
                         in mijn hart om dat gehuil zo aan te horen)   maar ze sliep wel binnen een
                        kwartier..
                         laten meer hun kindje huilen smiddags als ze moeten slapen?
                        want volgens mij komen ze nu wel op de leeftijd van .. als ik huil en
                      papa en mama halen me er uit dan heb ik mijn zin?? of is dat nog te  
                        vroeg? annique is vandaag 18 weken
                      ben benieuwd hoe dit bij jullie allemaal gaat....

liefs sandra mama van annique

vraag 1 : annique krijgt sávonds om 21.30 haar laatste fles van 210cc met 3 eetlepels
                        rijstebloem erdoor heen. deze gaat altijd zo goed als leeg
                        meestal wordt ze rond 08u wakker maar wil dan haar 1e fles nog niet ...
                        ja ik krijg er als ik geluk heb 80cc in, de rest weigert ze
                        is dit   normaal??? of moet ik de laatste fles eerder gaan geven??
                        ik weet t niet meer namelijk, en zijn er meer die dit herkennen en wat doen
                        jullie daaraan??

vraag 2:   annique heeft op het moment.. vooral overdag... door als je wegloopt als
                        je dr in bed legt voor dr middagslaapje
                         ze gaat dan heel hard huilen.... zo van haal me er weer uit... ze gaat                    
                         namelijk  lachen als je dan naar dr toe loopt
                        vanmorgen hebben we haar laten huilen tot ze zelf in slaap viel, ( met pijn
                         in mijn hart om dat gehuil zo aan te horen)   maar ze sliep wel binnen een
                        kwartier..
                         laten meer hun kindje huilen smiddags als ze moeten slapen?
                        want volgens mij komen ze nu wel op de leeftijd van .. als ik huil en
                      papa en mama halen me er uit dan heb ik mijn zin?? of is dat nog te  
                        vroeg? annique is vandaag 18 weken
                      ben benieuwd hoe dit bij jullie allemaal gaat....

liefs sandra mama van annique

Hoi Sandra,

Zit Annique al op 4 flessen of nog op 5? Als ze nog op 5 zit lijkt het erop dat ze eraan toe is om naar 4 flessen te gaan. Zit ze al op 4, dan zou ik de fles van 21.30 uur gaan vervroegen naar 20.00 uur. Voor zover ik heb begrepen zit er bij de meeste kindjes die op 4 flessen zitten 12 uur tussen de laatste en eerste fles. Tijs is nu 21.5 weken en drinkt zijn 5e fles nog in rap tempo leeg om 22.30 uur en om 7.00 uur zijn eerste flesje ook nog met gemak. Hij zal het dus nog wel nodig hebben.

Tijs heeft dat soms ook tussen de middag, dat hij niet wil gaan slapen. Ik laat hem dan doorhuilen en ga op een gegeven moment (na ongeveer 10 à 15 minuten) zijn tutje geven als hij dan nog niet stil is. Maar meestal duurt het gelukkig niet zo lang. Aan het eind van de middag is een groter drama. Hij is dan wel moe, maar heeft blijkbaar ook zijn huiluurtje. Maar uiteindelijk valt hij dan toch wel in slaap na een aantal keer zijn tutje te hebben gegeven. Ik denk dat het inderdaad ook met de leeftijd te maken heeft.

Liefs,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan