2 vraagjes

Wie van jullie heeft ook een Premaxx draagdoek. Wij hebben er 1 sinds 4 dagen en zijn er ontzettend blij mee, onze kleine meid vind het geweldig. Wel ben ik een beetje bang dat ze dadelijk aan die doek gaat wennen en dat ze niet meer zonder kan, ze gaat nu ongeveer 2 x per dag in de doek voor ong. 1 uur. Zijn die doeken wel helemaal veilig, hoe meer mensen weten dat wij zo'n doek hebben des te meer negatieve reacties wij krijgen die mij dan weer onzeker maken. Kan iemand mij geruststellen?

Onze kleine meid heeft meestal 's avonds last van haar huiluurtje(s). Aangezien al het bezoek meestal in de avonduren komt ben ik van te voren altijd nerveus en ben maar aan het hopen dat ze rustig is en niet de hele tijd zal huilen. Ik weet dat babay's huilen maar toch maakt me dat vooral in bijzijn van anderen onzeker. Ik moet zeggen dat dat constante huilen voorbij is sinds we de doek hebben maar vraag me toch af of meer mensen dit hebben.

Ik hoor graag van jullie!
 
Hoi Vera,

Heb nog geen ervaring met een draagdoek maar deze week ga ik er wel 1 van iemand lenen. Mijn zoontje is ook erg huilerig en ik maak me ook altijd druk al er 's avonds visite komt. Gisteravond had ik ook visite en je raad het al....hij was ontroostbaar. De visite bleef ook nog is van half 9 tot half 11 zitten, dat noem ik geen kraamvisite meer maarja durfde natuurlijk niet te laten blijken dat ik het zat was......Ik hoop dat de draagdoek gaat helpen en ik denk niet dat ze de kleine op een gegeven moment niet meer zonder kan. Ze zijn nu nog zo klein en willen lekker geknuffeld worden. Totdat de nieuwe fase aanbreekt! :) Succes
 
Hoi,

Het kan ook zijn dat je baby voelt dat je onzeker en nerveus bent en dat maakt haar onrustig. Als je zelf rustig bent, wordt zij dat ook.
En volgens mij kan je haar niet verwennen met een draagdoek. Ik zelf gebruik een draagzak. Ideaal ding. Ik heb het de eerste weken veel gebruik. Nu wat minder en ze mist het niet.
 
Terug
Bovenaan