Wie van jullie heeft ook een Premaxx draagdoek. Wij hebben er 1 sinds 4 dagen en zijn er ontzettend blij mee, onze kleine meid vind het geweldig. Wel ben ik een beetje bang dat ze dadelijk aan die doek gaat wennen en dat ze niet meer zonder kan, ze gaat nu ongeveer 2 x per dag in de doek voor ong. 1 uur. Zijn die doeken wel helemaal veilig, hoe meer mensen weten dat wij zo'n doek hebben des te meer negatieve reacties wij krijgen die mij dan weer onzeker maken. Kan iemand mij geruststellen?
Onze kleine meid heeft meestal 's avonds last van haar huiluurtje(s). Aangezien al het bezoek meestal in de avonduren komt ben ik van te voren altijd nerveus en ben maar aan het hopen dat ze rustig is en niet de hele tijd zal huilen. Ik weet dat babay's huilen maar toch maakt me dat vooral in bijzijn van anderen onzeker. Ik moet zeggen dat dat constante huilen voorbij is sinds we de doek hebben maar vraag me toch af of meer mensen dit hebben.
Ik hoor graag van jullie!
Onze kleine meid heeft meestal 's avonds last van haar huiluurtje(s). Aangezien al het bezoek meestal in de avonduren komt ben ik van te voren altijd nerveus en ben maar aan het hopen dat ze rustig is en niet de hele tijd zal huilen. Ik weet dat babay's huilen maar toch maakt me dat vooral in bijzijn van anderen onzeker. Ik moet zeggen dat dat constante huilen voorbij is sinds we de doek hebben maar vraag me toch af of meer mensen dit hebben.
Ik hoor graag van jullie!