2 vraagjes

1:

ik ben nu acht weken geleden bevallen van mijn derde zoon en nog steeds niet ongesteld geweest bij de andere twee ben ik met 6 weken ongesteld geworden.
wat is normaal? heb de pil al in huis en zit nu te wachten op de ongesteldheid zodat ik het kan innemen.
heb geen last van afscheiding.

2:

mijn zoon is nu 57cm en wanneer halen jullie de verkleiner uit de maxicosi? ik denk dat het al kan maar vind zijn hoofd nu zo los liggen. vooral als je de bocht zou doorgaan met de auto.

vind de tijd zo snel gaan en baal ervan dat ik binnenkort weer moet werken, voor mijn gevoel wil ik nog zoveel doen voor die tijd en ga mijn mannetjes missen als ik weer moet werken.

liefs

Hey!

Ik kan je vragen niet echt beantwoorden aangezien onze Sterre pas 4 weken oud is. Maar dat de tijd snel gaat dat ben ik helemaal met je eens zeg, vind het enerzijds erg jammer anderzijds kan ik niet wachten tot ze gaat praten enzo haha.

Maar goed wbt de ongesteldheid weet ik alleen van horen zeggen dat het enorm kan wisselen en vooral als je borst voeding geeft dat het lang kan uitblijven.
En wat betreft de cosi, ik zou als hij er nog in past het laten zitten. Wat je zegt het hoofd gaat anders steeds zo heen en weer. Ik vind dat maar niets hoor.
Sterre is nog niet zo groot dus ik heb er nog niet bij stil gestaan.

Liefs

hoi hoi,

ff wat antwoorden die ik heb gekregen op die vragen...
Wat betreft het ongesteld zijn, de dokter heeft tegen mij gezegd dat je 2 weken na de bevalling weer met de pil kan beginnen. Ben ondertussen na 5 weken begonnen hiermee en ben nu tijdens mn strip ongesteld geworden (weet ook niet of dat helemaal goed is) maar ik weet wel dat het voor iedereen anders is wanneer je weer ongesteld wordt...

Wat betreft de maxi cosi. Ik zit met hetzelfde probleem. Onze zoon is nu 6 weken en ook 57 cm lang. Ik vond ook dat ie zo opgevouwen in die maxi cosi ligt en was ook van plan om m er al uit te halen. Ons mam zei ook dat die verkleiners er vroeger niet waren en dat het toen ook allemaal ging... (Weet het.. klinkt ouderwets en de tijden zijn veranderd maar ze heeft wel een punt) Ik ga het gewoon een keer proberen en dan zie ik het wel. Ons manneke is wel al zo sterk dat hij zelf zn hoofd kan ophouden enz.. dus miss dat dit ook scheelt...

X

Terug
Bovenaan