2 vraagjes.....

Vraag 1:
Ik heb de laatste dagen zoveel steken in mijn schaam streek dat als ik op bed lig echt doodstil moet liggen anders is de pijn niet uit te houden. Kan dan ook met moeite de trap op en af voor de wc....
De gynocoloog gaf aan dat het allemaal erg goed doorbloed bij de schaamstreek en het een beetje kon voelen als spataderen..... denk nou fijn is dat...
Herkend iemand dit? Heeft iemand tips??

Vraag 2:
Hier las ik over de AQUACARRIER. Te bestellen via draagdoek.nl (dacht ik.) Dit is een draagdoek waarmee je samen met de kleine onder de douche kunt en zwemmen. En dan je handen vrij hebt en de kleine tegen je aan. Heeft iemand ervaring hiermee? Kan hem nergens in de winkel vinden ws alleen via internet te koop. Maar hij kost toch 50 euro. Dus denk wil hem graag eerst zien en dan beslissen dus wie heeft er ervaring mee of hem al aangeschaft?

Ik heb geen ervaring met de aquacarrier, wel met de draagdoek van ByKay, draagdoek.nl. Mvtwee van septforum kan je er vast meer over vertellen, zij is bevriend met degene die de doeken levert...

Weet wel dat ze op beurzen staan waar je kunt proberen, zoals dadelijk 4,5,6 nov. De jg beurs, maar die is net een beetje ongelukkig gepland met onze bevaldata haha tenzij je snel weer op de been bent...

De draagdoek zelf vind ik erg fijn! Ik heb verschillende (langere tijd) geprobeerd, maar deze voelt echt het lichtst, omdat de verdeling van gewicht het beste verdeeld is, geen getrek aan je nek....

Maar goed, anders zou je een topic op t sept forum kunnen maken voor haar? Ze is wel net bevallen, dus geen idee of ze nu vaak leest...

Kunnen die steken niet van indalen komen?

ik zat je vragen te lezen. op vraag 1 heb ik ook de indruk dat het indalings weeen zn die heb ik namelijk al een aantal keren gehad en dan is de pijn echt te snijden idd.

en dan voel je je bekken/heupen erg goed en is liggen draaien erg moeilijk en pijnlijk.

op vraag 2 kan ik je geen antwoord geven heb er zelf ook naar zitten kijken maar ken ook niemand die dat heeft maar op zich lijkt me dat wel handig maar erg duur idd.

succes

Terug
Bovenaan