A
Anoniem
Guest
hallo meiden mischien kunnen jully mij helpen bij mij 2 vragen allereerst hebben jully mischien tips om minder aan het zwanger worden te denken want vooral rond mij vruchtbare dagen kan ik nergens anders aan denken we zitten nu in ronde 5 dus valt nog mee maar heb het gevoel dat als ik er minder aan denk dat het beter is voor je lichaam mischien iemand tips?
en vraag 2 zou je sneller zwanger raken als je 10 min met je benen in de lucht hangt want als wij het sochtens doen dan ga ik wel met me benen omhoog maar daarna ga ik lopen en als we het savonds doen dan gaan we slapen en kunnen de zaadjes lekker zijn gang gaan of denken jully dat het onzin is graag hoor ik reactie van jully
en vraag 2 zou je sneller zwanger raken als je 10 min met je benen in de lucht hangt want als wij het sochtens doen dan ga ik wel met me benen omhoog maar daarna ga ik lopen en als we het savonds doen dan gaan we slapen en kunnen de zaadjes lekker zijn gang gaan of denken jully dat het onzin is graag hoor ik reactie van jully