2 vragen: pampers en lopen baby

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi dames,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik gebruik sinds kort de luierbroekjes van pampers, maat 3. Waar is die plakstrip voor? Ik kan er niets over vinden.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Toen ik mijn dochter (net 7 maanden) ophaalde bij de kinderopvang werd mij medegedeeld dat zij haar benen niet gelijk strekt wanneer ze haar willen laten oefenen met lopen. En dat ik dit thuis echt moet gaan oefenen. Ik was zo verbaasd en boos dat ik daar niet op in ben gegaan.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Maar moet ik dit echt gaan oefenen? Zelfstandig zitten gaat meestal wel. Ze grijpt naar speelgoed, doet zelf haar speentje in de mond, kan haar eigen fles vasthouden en omrollen. Of overdrijft die vrouw van de opvang gewoon een beetje? </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Groetjes </span></p>

De plakstrips zijn zodat je ze kan open scheuren  aan de zijkanten en hem zo dicht kan plakken als je hem weggooit
En 7 maanden en lopen ? Dat is nogal vroeg en nog niet goed voor de heupjes beetje raar van de opvang. 
Komt allemaal vanzelf wel 7 maanden is vrij vroet nog.
Mijn zoontje is 11 maanden en loopt net langs de bank.
Als het kdv dat tegen mij zou zeggen zou ik echt zeggen waar bemoeien jullie je mee. 
Je kan even het cb bellen als je twijfelt 

Ja gek eh? Vind ik dus ook. Af en toe “tummy time” helemaal prima naast de andere activiteiten. Ieder kind op zn eigen tempo. 
Dankjewel en fijn weekend 

Ja heel gek. Tis al heel goed dat ze zelfstandig kan zitten  sommige babys zijn daar ook weer later mee.
Elk kindje doet het op zn eigen tempo. 
En ik ken wel babys die met 7 maanden al kruipen en zich optrekken maar die zijn extreem  vroeg en kan me niet voorstellen dat dat goed voor de heupjes is.
Dus niks forceren hoor  komt allemaal vanzelf ?
Fijn weekend

Wat gek over dat lopen! Onze zoon begon met 7 maanden te tijgeren, maar lopen kon hij echt niet. Ook niet aan de hand. Met 8 maanden begon hij zich op te trekken, met 9 maanden stond hij stevig en toen kon hij ook pas zelf gaan zitten. Hij is nu 10 maanden en gaat nu langs dingen lopen. En ik krijg over hem te horen dat ie zo'n snelle is. Met 7 maanden lopen lijkt me dus meeeega vroeg. 

Heel vreemd, ik zou op de opvang aangeven dat ze nog niet hoeven te oefenen met lopen, is ze nog lang niet aan toe. Ze geeft het zelf wel aan. 

En plakstrip antwoord al gegeven.

Bedankt allemaal.
Aanstaande maandag gaat ze weer naar de opvang en dan bespreek ik het gelijk. Ik wil zowiezo niet dat er iets gedaan word zonder overleg met mij.
Ja plakstrip! Logisch natuurlijk ?

hoi
Mijn dochter van 9 maanden die trekt haar benen op als ik haar neer zet dus gaat waarschijnlijk nog lang niet staan of lopen dan tijgert ze nog maar lekker voor dat ze 2 jaar is zal ze vast lopen al dat exstra oefenen nergens voor nodig ze doen alles op hun eigen tempo en waar hun interesse ligt 

Terug
Bovenaan