<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi dames,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik gebruik sinds kort de luierbroekjes van pampers, maat 3. Waar is die plakstrip voor? Ik kan er niets over vinden.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Toen ik mijn dochter (net 7 maanden) ophaalde bij de kinderopvang werd mij medegedeeld dat zij haar benen niet gelijk strekt wanneer ze haar willen laten oefenen met lopen. En dat ik dit thuis echt moet gaan oefenen. Ik was zo verbaasd en boos dat ik daar niet op in ben gegaan.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Maar moet ik dit echt gaan oefenen? Zelfstandig zitten gaat meestal wel. Ze grijpt naar speelgoed, doet zelf haar speentje in de mond, kan haar eigen fles vasthouden en omrollen. Of overdrijft die vrouw van de opvang gewoon een beetje? </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Groetjes </span></p>