A
Anoniem
Guest
<p>Hoi dames,</p><p>even twee vragen;</p><p>vanaf wanneer moet je dingen als Rookvlees, sushi e.d. Laten staan? Wij zijn bezig met zwanger worden en om ervoor te waken dat ik voortijd mijn hele leven zo focus op het ‘zwanger worden’ wil ik weten waar ik goed aan doe. Zodra ik positieve test heb, is het wel duidelijk natuurlijk maar tot die tijd? Roken en drinken doe ik al niet dus dat scheelt
</p><p>vraag 2: ik gebruik nu de clearblue geadviseerde ovulatie test. Blijf steeds onzeker over welke momenten de juiste vrij-momenten zijn. Ik had gister ochtend de piek-smiley en gister avond hebben we seks gehad. Nu is hij vandaag nog steeds in beeld. Moeten wij dan vanavond persé weer vrijen? Ik merk dat mijn vriend niet zo happy is met het ‘moetje’. Ik had gelezen dat de sperma van gister avond nog steeds in mijn lichaam is maar ja, ik word er beetje gestresst van. We hebben over het algemeen een heel goed seksleven maar sinds we die testen gebruiken, voel ik een bepaalde druk. Hij heeft een zware fysieke baan en heeft, logisch, niet altijd zin. Ik maak me dan weer te veel druk...ik wil hem ook geen gevoel geven dat hij slechts een spermabank is. Pieker dus wel af en toe... volgens mij wel herkenbaar voor meerdere? <br /><br /></p><p>Vast bedankt allemaal. <br />liefs</p>