2 vragen

<p>Wanneer halen jullie de box weg? Alvanaf hoe oud?</p><p>Wat zijn goeie fietsstoeltjes voor voorop. En hebben jullie deze door de fietsenmaker erop laten zetten.</p><p> </p>

Onze jongen word bijna 1, nou willen we graag een tweede dus laten we m staan maar anders had ik m weg gehaald. Hij vind het niks en dat ding heeft bijna alleen voor de sier gestaan. Denk dat het afhankelijk is van hoeveel je hem nog gebruikt.
toevallig heb ik vorige week voor het eerst fietst stoeltjes besteld 
een mooie aanbieding Van Bobike Exclusive City te verkrijgen in heel veel kleuren. Had een voorstoeltje, achterstoeltje en een windscherm voor 148,50. Voorstoeltje mijn vriend laten plaatsen met het windscherm en t achterstoeltje netjes naar zolder gebracht tot t zover is
vind het er erg degelijk en daarbij. Ook nog eens mooi uitzien! Zeker een aanrader!

Onze box is ook blijven staan, omdat ik na 10 maanden weer zwanger was. Dient nu wel een tijd als opslag voor speelgoed. 
Fietszitje van bobike, zelf erop gezet. Zijn super makkelijk te instaleren op je fiets. (Nu doe ik sowieso zelf geregeld klusjes dus vind ik het makkelijk).

Onze box is na de eerste blijven staan omdat ik alweer zwanger was van de tweede.. maar mn eerste wilde er eigenlijk nooit in. De tweede is nu 5.5 maand. Heeft er de eerste 3 maanden veel in geslapen (ik had echt geen zin om voor elk slaapje naar boven te moeten). Nu slaapt ze wel altijd in haar befje, de box speelt ze wel eens in maar ik denk dat ik m binnenkort al de deur uit doe. Ik leg haar net zo lief op een kleed op de grond (in de box ligt ze ook steeds klem) en we hebben maar een klein huis, dus ik vind de box nogal groot en onhandig.
Hier een stoeltje van Yepp, 2e hands gekocht. Was niks mis mee, echt blij met het stoeltje! Kun je prima zelf bevestigen!

Mijn dochter is nu bijna 10 maanden en ik laat hem voorlopig staan! Ze geeft heel helder aan wanneer ze op het kleed wil spelen, alleen of met ons of wanneer ze echt alleen wil zijn. Dan vermaakt ze zich prima in de box ook al steekt er wel eens een voet uit. Dan gaat ze brabbelen en neuriën en valt ze soms in slaap. En ze slaapt overdag in de box. Langer dan in haar bedje. Ze tijgert en kan staan als ze iets vast houdt maar verder nog niet. Dus beweging genoeg als ze op de vloer speelt.
Omdat ze nog niet heel lang kan zitten heb ik nog niet naar een fietsstoeltje gekeken

Terug
Bovenaan