<div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Ik weet niet of het hier mag, maar probeer het even :</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Nog 2 vrijwilligers gezocht: Heb jij een pasgeboren baby (6-12 weken) die moeite heeft met slapen?</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Ik help je graag:</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Mijn naam is Berdien Sluijs. Ik ben momenteel bezig met een studie tot Kinderslaapcoach.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Ik zou jullie graag willen helpen met jullie slaapproblemen en zoek op dit moment ouders van baby’s in de leeftijd van 0-12 weken waarbij er sprake is van een slaapprobleem. Het advies is om te starten nadat de baby de 6 weken is gepasseerd.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Het zal 2 weken inzet vragen, waarbij er een persoonlijk slaapplan wordt gemaakt, en er daarna 1-2 weken tijd is om vragen te stellen en om te bespreken hoe het gaat. Ik verwacht dat jullie deze 2 weken enthousiast en gemotiveerd zijn om samen dit traject te doorlopen.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Ik word begeleid door mijn mentor Sacha, die door haar jarenlange ervaring als slaapcoach voor baby’s en kinderen, mij zal voorzien van de juiste adviezen, passend bij jullie situatie.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Bij pasgeboren baby’s wordt er vooral gekeken naar slaapgewoonten, slaapomgeving en routines.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Meer info?</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Mail: info@slaap-fijn.nl</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Bellen/Whatsapp: 0683611205</span></div>