2 Vrijwilligers gezocht (pasgeboren baby's) 6-12 weken

<div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Ik weet niet of het hier mag, maar probeer het even :</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Nog 2 vrijwilligers gezocht: Heb jij een pasgeboren baby (6-12 weken) die moeite heeft met slapen?</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Ik help je graag:</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Mijn naam is Berdien Sluijs. Ik ben momenteel bezig met een studie tot Kinderslaapcoach.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Ik zou jullie graag willen helpen met jullie slaapproblemen en zoek op dit moment ouders van baby’s in de leeftijd van 0-12 weken waarbij er sprake is van een slaapprobleem. Het advies is om te starten nadat de baby de 6 weken is gepasseerd.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Het zal 2 weken inzet vragen, waarbij er een persoonlijk slaapplan wordt gemaakt, en er daarna 1-2 weken tijd is om vragen te stellen en om te bespreken hoe het gaat. Ik verwacht dat jullie deze 2 weken enthousiast en gemotiveerd zijn om samen dit traject te doorlopen.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Ik word begeleid door mijn mentor Sacha, die door haar jarenlange ervaring als slaapcoach voor baby’s en kinderen, mij zal voorzien van de juiste adviezen, passend bij jullie situatie.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Bij pasgeboren baby’s wordt er vooral gekeken naar slaapgewoonten, slaapomgeving en routines.</span></div><div class="”bi6gxh9e”"> </div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Meer info?</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Mail: info@slaap-fijn.nl</span></div><div class="”bi6gxh9e”"><span class="”d2edcug0">Bellen/Whatsapp: 0683611205</span></div>

Wij hebben eventueel interesse. Ons dochtertje is morgen 6 weken oud. Ik hoor graag of je nog steeds op zoek bent naar vrijwilligers of dat je inmiddels voldoende aanmeldingen hebt.

Hallo, 
Bedankt voor je reactie. Heel fijn! Ik heb nu nog net 1 plek dus het kan nog. Als je mij via de e-mail of telefoon je gegevens stuurt dan stuur ik je verdere informatie.

Hallo, 
Bedankt voor je reactie. Heel fijn! Ik heb nu nog net 1 plek dus het kan nog. Als je mij via de e-mail of telefoon je gegevens stuurt dan stuur ik je verdere informatie.

Terug
Bovenaan