2 Vruchtjes

Hoi had al een onderwerp staan bij ongerust..
Nu vraag ik me alleen af ondanks ik bruin/bloedverlies heb dan alle 2 de vruchtjes kwijt raak of alleen 1?. Was vanacht in het ziekenhuis en hebben ze binnenwaardse echo gedaan, waar te zien was wel 2 vruchtjes maar durfde verder nog niks te zeggen. Ze kon ook niet zien of er al wat in zat zou nu 5 weken zijn en 6 dagen. Ik moet nu over 2 weken terug komen, en maak nog steeds ongerust op een miskraam, het is wel meer geworden dan gisteren. Ik en me vriend blijven hopen dat het niet is, en dat het maar binnen nog aan het schoonmaken is.

heeft er iemand mis hier ervaring mee..

Groetjes Priscilla
.
 
heb er geen ervaring mee maar wil je toch ff sterkte wensen en als het door blijft gaan op deze manier en je er nog onzekerder blijft voelen zou ik niet te lang wachten en weer bellen met gyn of vk

groetjes tamjoh
 
ok dankje wel,

Ja tis nog heel pril dus ze kunnen nog niet veel zien, en moet over 2 weken terug komen dan kunnen ze me meer zien, dus moet nu gewoon in onzekerheid zitten. Ik hoop dat het gauw op houd dat bloeden want voel me der echt niet gemakkelijk onder.
 
Ik heb met 6wk ook bloedverlies gehad.
Gelukkig was er bij ons niks aan de hand ondanks het helderrood was.Je baarmoeder is meer doorbloed nu je zwanger bent.
Je kan overigens met 6wk al een eerste echo krijgen waar ze kloppend hartje kunnen zien.
Wij hebben ook vanwege bloedverlies met 6wk echo gehad.
Inmiddels ben ik 35wk zwanger.
Dus mocht je twijfelen gewoon weer bellen naar vk.

Succes!!
 
dank jullie wel voor jullie reactie's net naar de wc geweest en geen bloed meer dus totaal maar 1 dag gehad. Ja ik zelf vond de gyn wel een beetje stug en toen ze het zag zie 2 en toen vroegen we wat en zei ze niks:S dus 2 vruchtzakjes maar ja 5 en 6 dagen is weinig te zien dan alleen het zakje want het is nog zo pril dus ik mag 10 mei terug komen en hoop ik gewoon zo dat er als nog 1 is blijven zitten 2 is super maar ben al super blij met 1!..

Groetjes
 
Bij mij zijn het er in het begin ook 2 geweest.
Met 8 weken is er 1tje mis gegaan en veel bloedvelies gehad.
Ik ging volgende dag voor n echo en kon het echt niet geloven dat er nog 1 gezonde zat. (ik hoorde toen pas dat het er 2 waren)
Nu is t een prachtig dochter van alweer 1 jaar.
 
Ja ik hoop het ook zo ik en me vriend zitten echt in de zenuwen, en kunnen ook nergens anders aan denken dat mis onze kleine kruimel weg is.. wilniet zo denken maar gaat vanzelf tis gewoon moeilijk, maar tis afwachten tot ik me volgende echo krijgt 10 mei.
 
Terug
Bovenaan