2 vruchtzakjes

Hoi had al een onderwerp staan bij ongerust..
Nu vraag ik me alleen af ondanks ik bruin/bloedverlies heb dan alle 2 de vruchtjes kwijt raak of alleen 1?. Was vanacht in het ziekenhuis en hebben ze binnenwaardse echo gedaan, waar te zien was wel 2 vruchtjes maar durfde verder nog niks te zeggen. Ze kon ook niet zien of er al wat in zat zou nu 5 weken zijn en 6 dagen. Ik moet nu over 2 weken terug komen, en maak nog steeds ongerust op een miskraam, het is wel meer geworden dan gisteren. Ik en me vriend blijven hopen dat het niet is, en dat het maar binnen nog aan het schoonmaken is.

heeft er iemand mis hier ervaring mee..

Groetjes Priscilla

Hey Priscilla,

Ik heb geen ervaring met het specifieke probleem wat jij beschrijft, maar ik heb wel tijdens mijn vorige zwangerschap regelmatig in het ziekenhuis gezeten vanwege bloedverlies. Ook nu heb ik in het hele prille begin (3 a 4 weken) wel bloedverlies gehad en roze afscheiding. Ik dacht toen nog dat ik ongesteld werdt, dus heb daar verder niets mee gedaan. Nu is dat inmiddels wel over en de vk zegt dat het innestelingbloeding is geweest.

Bloedverlies blijft eng. In mijn vorige zwangerschap was de oorzaak bekend, maar elke keer opnieuw maak je je toch zorgen. Iedereen zei toen dat ik me niet ongerust hoefde te maken, maar werd toch elke keer naar het ziekenhuis gestuurd voor controle. Je blijft je hoe dan ook zorgen maken.

Ook nu weer vindt ik het eng, De kans is groot dat ik deze zwangerschap ook weer te maken krijgen met bloedverlies. Ik probeer er nu nog niet te veel mee bezig te zijn en te genieten van het kleine mensje in mijn buik. .Zolang het goed gaat gaat het goed en probeer niet teveel vooruit te denken.
Het gaat toch al allemaal zo snel en is zo snel voorbij...

Ik wens je heel veel sterkte de komende de twee weken en leef met jullie mee.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan