2 vruchzakjes

Hallo, ik heb gister een echo gehad i.v.m. bloedverlies, nu bleek dat ik 2 vruchtzakjes had 1 met al een kloppend hartje te zien en 1 was leeg met stolsels. Dus daardoor verlies ik dus bloed. De VK gaf wel aan dat de kans bestaat dat het nog mis kan gaan. Wie heeft dit ook weleens gehad?

Kan niet zeggen dat ik uit ervaring spreek, maar mijn zusje is op die manier geboren die was ook eigenlijk helft van een tweeling zeg maar. Mijn zusje is nu 26, dus ik zou zeggen succes en hoop voor je dat het met dat ene vruchtje wel goed gaat.
groetjes

Kijk maar eens op  google naar  vanishing twins, daar zul je meer verhalen lezen.

Ik was in oktober ook zwanger van een tweeling, ik begon te vloeien en er is een echo gemaakt, daar waren alleen wat stolsels op te zien, toen ik de volgende dag voor een curretage ging was daar ons tweede kindje levend te zien. Helaas is dit voor ons verkeerd afgelopen, ben uiteindelijk op woensdag gecurreteerd, want ook dit hartje klopte niet meer.......
Wil natuurlijk niet zeggen dat het voor jou zo afloopt, ik hoop het niet voor je!
Ik ga duimen, wens je heel veel sterkte in deze spannende tijd.

Liefs Rimke,

inmiddels weer 10 weken en 1 dag.

mijn collega haar schoonzus had ook een miskraam gehad, maar bleef zich zwanger voelen. Alleen naar de echo gegaan, want ze verwachtte niets of hooguit 1 kindje, bleek dat er nog 2 zaten en die zijn na 40 weken!!!! zwangerschap gezond geboren.

Succes! Hoop dat het goed blijft gaan.

Terug
Bovenaan