2 week en 5 dagen na miskraam alweer bevrucht????

Hai!

Kan je helaas niet vertellen of het in theorie kan. Wat ik wel weet is dat de eerste tijd na de miskraam er nog HCG hormoon in je lijf kan zitten, waardoor je je nog steeds zwanger voelt. Bij mij was dat na mijn curretage gelijk over. Een paar weken na mijn curretage had ik ook weer het zwanger gevoel. Zere borsten en buik. Dat bleek bij mij gewoon mijn cyclus te zijn die weer op gang kwam. Heeft 3 weken geduurd en toen werd ik ongesteld.

Kortom ik hoop voor je dat weer zwanger bent, maar je lijf kan helaas ook tegenstrijdige berichten afgeven in deze tijd!

Heel veel succes en sterkte!

dominique

Hoi Verdrietig meisje.

Ik hoop dat ik je een beetje kan opvrolijken want ja,  het kan.
Ik zelf heb op 19 oktober een miskraam gekregen en op 4 november ben ik weer bevrucht waardoor ik nu alweer 6 weken zwanger ben. Ik "voelde" me op 5 november al zwanger, alleen wou ik mezelf niet voor de gek houden. Toen ik eindelijk na 2 weken een test kon doen, wist ik het eigenlijk al wel.
Ik hoop voor je dat je hier wat aan hebt en ik zal voor je duimen!!

Tip: Test niet te vroeg. Heb ik ook gedaan maar dat helpt niets, zo snel kunnen die testen geen HCG meten.

Liefs Karin

Oke maar ik voel me in zo verre zwanger dat ik heel erg moe ben.Ik heb geen pijnlijke borsten(misschien nog te vroeg)Ook heb ik   soms een steek rechtsonder in mijn buik wat kan dit zijn?

Hoi,

ook ik kan je geen antwoord geven op je vraag.
Wel heb ik zelf ook een miskraam gehad op 2 oktober. Tot mijn eerst volgende ongesteldheid heb ik van alles gevoeld en gedacht. Ik voelde me tot mijn eerst volgende ongesteldheid elke dag wel een keer een beetje misselijk, iets waar ik normaal nooit last van heb, tenzij ik echt ziek ben. Ook voelde ik steken in mijn onderbuik, ter hoogte van mijn lies en dacht dan af en toe wel dat ik misschien opnieuw zwanger was. Deze steken had ik ook in de weken van mijn laatste zwangerschap. Uiteindelijk was had het dus niets met een volgende zwangerschap te maken, want ik werd gewoon ongesteld.
Zelf ben ik er van overtuigd dat ik sinds de miskraam, me zo bewust ben van mijn eigen lichaam dat ik dingen voel die er misschien altijd wel waren, maar waar ik nooit op heb gelet. Daarnaast vertrouw ik mijn eigen gevoelens ook niet meer helemaal,   want ik heb twee weken moeten wachten tot ik de definitieve uitslag kreeg dat ik een miskraam had gehad en in die weken voelde ik ook nog van alles en nog wat. Misschien de hormonen die nog in mijn lijf zaten, maar misschien waren het ook wel mijn gedachten die die dingen wilde voelen, omdat ik nog graag zwanger wilde zijn.

Er is uiteindelijk maar een ding wat je duidelijkheid kan bieden en dat is een zwangerschapstest of een huisarts/gyneacoloog. Maar daar zul waarschijnlijk dan nog iets van 2 weken mee moeten wachten voor die je uitsluitsel kunnen geven.

Groetjes Elise

Hoi,

Ik hoop dat mijn verhaal er dit keer wel op komt! Het forum doet raar.

Ja, het kan zijn dat je alweer zwanger bent. Een vriendin van mij was ook weer gelijk na haar mk zwanger. Het kan ook zo zijn dat je je eisprong voelt. Ik voel hem normaal al, maar na mijn mk-en en curetages waren de eerste paar eisprongen zo pijnlijk dat ik er van de huisarts pijnstillers voor kreeg. Ik voel de eisprong altijd laag onderin. Links, rechts en soms door de hele onderbuik. Na de mk-en hield de pijn een paar dagen aan.

Wil je zekerheid, ga dan langs je HA of gyn. Die kunnen je vast meer vertellen.

Groetjes, Cathy

Hallo,

Het kan inderdaad zijn dat je weer zwanger bent, maar wees een beetje voorzichtig met je meteen al te blij voelen! Na mijn miskramen heb ik me beide keren de eerste cyclus ook zwanger gevoeld (heel pijnlijke borsten), maar dat was gewoon een restje hormonen leek het wel. Je lijf kan nu heel goed anders aanvoelen dan voor je miskraam! Wacht rustig af (moeilijk hè?) en test niet te vroeg, dat zegt toch niets.

Ik weet niet of je weleens getemperatuurd hebt? Zoja, dan kun je wel kijken of je je eisprong al hebt gehad, dan weet je wanneer je overtijd bent (dat kan na een miskraam later zijn dan normaal.)

Sterkte!

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan