2 weekjes vakantie

Hoi meiden,
we zitten in de auto op weg naar de Ardennen. Lekker 2 weekjes met zijn alle vakantie vieren. Hopelijk wordt het weer nog mooier, want dit is niks.

Gister eindelijk weer onze Ukkepuck gehoord met de angelsound. Afgelopen dagen lukte het niet dus een hele opluchting om die rikketik weer te horen. Vooral deze weken ben ik heel onrustig en onzeker. Omdat het bij *Finn ergens tussen de 16 en 18 weken is misgegaan. Vandaag ben ik 16 + 3 dagen zwanger. Gelukkig kan ik donderdag wel nog op en neer voor controle bij de gyn.
Liefs Dominique

Hé meid,

Fijne vakantie en geniet er van. Snap dat het spannende weken zijn maar met wat afleiding vliegen ze vast om. Fijn dat je bij de vk terecht kon zo vlak voor vertrek.

Fijne vakantie en geniet er van!

Groetjes,

He meid,

Geniet van jullie vakantie en ik zal extra duimen voor mooi weer want idd.....dit is niks, het lijkt wel herfst!
Kan me voorstellen dat dit voor jullie extra spannende weken zijn. Fijn dat je het hartje hebt kunnen horen.

Liefs Lynn.

Een fijne vakantie. De Ardennen is er mooi. Geniet er maar lekker van.

Spannende periode nu. Wel fijn dat je extra op controle kan komen. Een extra bevestiging is nu wel fijn. Wat goed dat je het hartje weer even hebt gevonden. Elke keer als je het niet vind lijkt me erg frustrerend voor je en erg angstig.

Een hele fijne vakantie! Lekker van genieten.

Spannende tijd nu, erg fijn dat je even extra op controle kan komen.

Liefs, x

Terug
Bovenaan