2 weken geleden eisprong..

<p>Hoi,</p><p>15 januari heb ik mijn eisprong gehad en het die avond leuk gehad (eisprong denk ik, ik voelde hem nu weer zoals de keer daarvoor na stoppen pil en werd daarna 2 weken later ongesteld)</p><p>Nu zou ik dus afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar ben ik dat niet.</p><p>2-3 dagen overtijd nu, met vage klachten zoals o.a. vandaag flinke lage rugpijn, afgelopen week ook al erg vaak lichte menstruatie krampen buik.</p><p>zondag en maandag negatief getest, Vandaag bij avond urine ook negatief.</p><p>Wanneer zou ik nu weer een test doen? Zwanger of toch niet?</p><p> </p>
 
Ben je vaker over tijd? Wellicht morgen nog eens testen met ochtend urine en een digitale Clear Blue test? Deze geeft duidelijk wel of niet zwanger aan. Succes!!
 
Klopt het dat je net bent gestopt met de pil dan? En heb je je eisprong alleen gevoeld of ook ovulatie testen gedaan? Ik ben bang dat als je je ovulatie gevoeld zou hebben en toen die avond seks hebt gehad je te laat bent geweest. Ook als je inderdaad net bent gestopt met de pil kan het zijn dat je lichaam nog moet ontpillen en je niet per se je ovulatie hebt gevoeld. Natuurlijk is het ook nog altijd mogelijk dat je langzaam HCG opbouwt en je over een paar dagen pas positief test.?
 
Ik voelde die avond wat krampjes en toen hebben we het gezellig gehad, en die nacht wakker geworden vd eisprong? Pijn. Duidelijke steken exact als vorige keer. Ja gestopt vanaf november en toen eind december eerste keer ongesteld geweest, 2 weken na die eisprong die ik op dezelfde manier voelde.
Vanmorgen was de test weer negatief, moet morgen toevallig naar de dokter voor iets anders maar ga het gelijk even na vragen.
Maar langzaam hcg opbouwt, ik lees dat je na 2 dagen overtijd echt een positieve test moet hebben. Zo verwarrend want las ook dat sommige pas na 1 week overtijd positief testen.. 
Thx voor je reactie!
 
Dit is de 2e cyclus na stoppen pil, vorige cyclus was 49 dagen, was toen blij dat ik eindelijk ongesteld werd maar heb die 2 weken daarvoor echt m'n eisprong gevoeld eigenlijk zoals deze keer en toen hebben we het de avond ervoor leuk gehad.
Heb wel 2 clear blue testen thuis maar wilde die eigenlijk pas gebruiken na ren goedkope positieve test maar die heb ik nog niet tot heden ?
Thx voor je antwoord 
 
Ja als je het zo gevoeld hebt geloof ik wel dat je goed zit. Ik voel het zelf niet echt (denk ik) dus verder geen ervaring. Hopelijk toch nog goed nieuws?
 
Terug
Bovenaan