2 weken na eisprong altijd ongi?

A

Anoniem

Guest
hey mensen,

Ik heb een hele onregelmatige cyclus vandaar dat ik nooit wist wanneer ik mijn ei had.
Nu ben ik meer naar mijn lichaam gaan luisteren ofdat ik misschien de eisprong kon ondekken? Ik heb ovulatietesten gekocht want ik dacht als ik nou iets voelde kon ik een testje doen om te kijken of ik het goed voelde! en met resultaat! de eerste keer testen meteen een dikke streep erlangs! dus ik kan ervan uitgaan dat zo'n testje klopt toch?
We zijn gelijk elke dag aan het klussen geweest en daarvoor al om de dag, dus maar hopen dat het iets wordt! ik had mijn ei op 4 maart dus kan ik er toch zeker vanuit gaan dat ik 2 weken later mijn nod heb? ik hoop dat iemand iets weet?

groetjes mas

Hoi Masje,

Je wordt eigenlijk altijd na ongeveer 14 dagen ongesteld als je niet zwanger zou zijn. Dit kan varieren, bij sommige vrouwen kan het ook 12 dagen zijn of 16 dagen. Maar niet veel langer of korter. Dat is wat de gynecoloog mij verteld heeft.Dus als je eisprong op 4 maart was, zou je NOD zijn op 18 maart!! Dat duurt niet heel lang meer! Ik duim voor je!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan