2 weken na miskraam krampen: ovulatie of baarmoeder?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag precies 2 weken geleden heb ik mijn miskraam gehad. We hebben het er nog erg moeilijk mee. Het valt niet te bevatten wat een ongelooflijke pech we hebben. We zouden aan ICSI gaan beginnen en we waren toch spontaan in verwachting geraakt. Dit was echt het einde. We waren zo zielsgelukkig.... Nu het mis is gegaan zijn we zo intens verdrietig. Alles komt weer boven, onze vruchtbaarheidsproblemen, het feit dat alles zo lang moet duren, ons grote geluk en dan het begraven van ons grote geluk.... Het is ons even teveel, we moeten nu een pas op de plaats maken. We hebben op dit moment onze ups en downs. Het ene moment gaat het wel en kun je weer vooruit kijken, het volgende moment is dat heel moeilijk.

Nu heb ik vanaf gisteren af en toe wat krampen in mijn buik. Niet helemaal onderin, maar wel onder mijn navel. Is dit nog het samentrekken van mijn baarmoeder of is dit al weer een ovulatie? Ik weet eigenlijk ook wel dat niemand me hier echt antwoord op kan geven, maar ik hoop simpelweg weer te hard. We waren op de natuurlijke manier toch in verwachting geraakt, zomaar, plotseling, terwijl het eigenlijk niet kon. Nu hoop ik weer te hard, ik besef het zelf. Ik ben weer bang dat ik straks weer zo erg teleurgesteld word... En ik weet aan de andere kant dat we net zoveel kans maken op een zwangerschap dan de kans dat je de loterij wint. Ik vind het echt stom van mezelf en weet dat ik mezelf op deze manier erg teleur ga stellen. Maar, alles is zo moeilijk op dit moment....

Liefs,

Sil

hallo,

ik weet helaas geen antwoord op je vraag! maar ik wilde je wel even zeggen dat je verhaal mij wel enorm aangrijpt! ik wilde ja laten weten dat met je mee leef! en hoop voor jou dat je toch snel weer zwanger wordt en gezonde baby krijgt!

liefs wilma

Hey Wilma,

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik weet, het valt voor jou ook niet mee. Jij bent, net als ik al erg lang bezig en heel veel mensen die  jij en ik toen  via dit forum hebben leren kennen, zijn zwanger. Ik was er zelf een van.... Maar gelukkig zijn er hier op het forum nog steeds erg lieve dames die ons kunnen  bijstaan.

Maar goed, je reactie had ik even nodig, bedankt!

Liefs,

Sil

Hoi Silvy,

Vind het nog steeds heeel erg voor je dat het mis is gegaan,was zoooo blij voor je!! je hoefde gewoon niet meer de mmm in.

Helaas mag ik me bij de club aansluiten......heb ook een miskraam
Word woensdag gecurreteerd.
Nu moet ik weer aan de clomid en steeds maar weer naar het ziekenhuis voor die kl*te echo's!!!
Was zo blij dat ik er vanaf was!!!

Wat is het soms toch oneerlijk he??
Je gaat je vanalles in je hoofd halen.
Kan me goed voorstellen dat je stiekem toch hoop hebt dat je weer zwanger mag raken op de natuurlijke manier.
Wie weet gebeurt dat ook wel.
Ik hoop het in ieder geval voor je!!

Nou meid, laten we er weer tegen aan gaan!!!
Wens je veel succes!!! heeeeeel veeeeeel succes!!!!!

liefs Jacqueline (Bri)

hee lieve silvy en bri..

wat ontzetend oneerlijk allemaal he! we wachten alle drie al zo lang!
ik ga in april de mmm in. ik heb nog 1 'kans' van te voren!

ik ben blij dat deze forum er is..want heb hier al heel veel steun uit gehaald!!

en bri...wat ontzettend rot! ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen!!!!
ik ben er even sprakeloos van! ik zal aan je denken! en hoop dat het gauw weer raak zal zijn!

voor ons alledrie!!

liefs en een dikke knuffel van wilma

Oh nee, Jacqueline, jij toch ook niet? Wat vind ik dit erg voor jullie.... Zitten we dan, met z'n drieën in hetzelfde schuitje.... Ongelooflijk.... Ik heb er geen woorden voor. Ik ben even sprakeloos....

Wilma, Jaqueline en natuurlijk ook alle anderen, veel sterkte.

Liefs,

Sil

Hoi dames,

Ik vind het echt heel erg voor jullie, zo balen als je graag zwanger wilt worden of zelfs al bent en dan gaat het mis...

Nu heb ik weleens gehoord dat je na een miskraam een grote kans hebt om snel weer zwanger te worden omdat je dan nog veel hormonen in je lichaam hebt.
Misschien is het een schrale troost voor jullie, maar het geeft misschien weer hoop voor de volgende ronde.

Liefs, Jetje

Lieve meiden,

Jeetje wat ontzettend rot voor jullie. We waren hier op het forum zo blij voor jullie dat het gelukt was, na alle ellende die jullie al gehad hadden en dan eindelijk vreugde en nu dit weer.

Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie echt snel een goede zwangerschap mogen hebben

Liefs Carina

Terug
Bovenaan