2 weken na miskraam last van mijn buik

Hoi,

Op 24 juni heb ik een miskraam gehad, dit is nu 2 weken geleden.
Bij de eerste controle was alles in orde en als na een week het bloeden en de buikpijn over waren was het niet nodig om nog terug te komen. Dat was zo dus ben ik niet meer terug gegaan.
Nu heb ik af en toe een raar gevoel in mijn buik: soms krampen, beetje pijn maar niet heel erg of zo en het is ook vrij snel weer over.
Het zit wat hoger in mijn buik, kan het zijn dat mijn darmen van slag zijn?
Het "naar de wc gaan" is ook niet meer zoals het was voor de miskraam.
Komt iemand dit bekend voor?

Groetjes Kim

He Kimmetje,

Helaas kan ik je niet helpen. Heb zelf geen last gehad na mijn curettage, wel was mijn 1e ongi veel pijnlijker dan normaal. Normaal had ik ertotaal geen last van en nu verrekte ik van de pijn in de rug en onderin de buik een beetje.

Als je snel antwoordwilt hebben, zou ik je aanraden om met de gyn of een verloskundige te bellen. Die hebben er verstand van en kunnen je snel vertellen of het "normaal" kan zijn of dat er iets anders aan de hand is.

groetjes,
Dion

Hoi,

Zou ook een eisprong kunnen zijn. Na beide miskramen (mei 2002 en april 2005)  voelde ik mijn eisprong zeeeer goed. Zo erg zelfs dat ik na mijn tweede mk pijnstillers kreeg van de huisarts om de pijn te verzachten. Hoe lang dat kan aanhouden weet ik niet. De eerste keer was ik na 4 maanden weer zwanger (zoon), en de tweede keer na 6 maanden (dochter). Ik voel nog steeds mijn eisprongen. Alleen zijn ze nu niet meer zo pijnlijk. Meer een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
De pijn moet met een dag of 4 weg zijn. Duurt het langer, ga dan even langs de huisarts.

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan