2 weken overtijd durf geen test te doen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi zo als sommige weten ben ik nu 2 weken overtijd, ik durf geen test te doen , want stel het is negatief , wat is he dan? ben zo bang dat er iets mis is in me lichaam, of dat het weer tussen me oren zit. wie heeft dit ook wel eens, ik wordt er zo onzeker van dat ik zelfs ruzie met me vriend maakt, nou das al geen goed teken van me .

ik hoop dat iemand mij kan begrijpen groetjes suzette

Hoi Suzette!!

Ik kan me je bezorgdheid erg goed voorstellen! Maar het hoeft niet zo te zijn dat als je twee weken over tijd bent, en niet zwanger bent, dat er iets mankeert aan je lichaam! Er zijn volgens mij ook vrouwen die een hele lange cyclus hebben en die ook zwanger raken!
Het lijkt mij dat je het beste  een test kan doen, dan ben je in de eerste plaats van die onzekerheid af of je nou zwanger bent of niet en  mocht dit niet zo zijn dat  kun je gaan kijken hoe het precies met je cyclus zit. Ik weet ook niet sinds wanneer je probeert zwanger te raken maar misschien moet je nog ffies ontpillen.
Kijk voor iedereen is het anders en je moet zelf de beslissing nemen maar wie weet is het juist wel heel positief dat je nog niet ongi bent ivm mogelijke zwangerschap???

Nou wens je veel sterkte toe!

Heel veel liefs Jessica

Begrijp je heel goed, ik zit in het zelfde schuitje, was vorige maand 6 dagen overtijd en heb op dag 1 en 5 een test gedaan negatief allebei , toen werd in 1,5 dag ongi, dus dacht ik oke, ben niet zwanger, en leg me er bij neer, de klachten waren toen ook over, nu bijna vier weken later moet ik as woensdag ongi worden, maar deze keer heb ik meer kwaaltjes en zelf denk ik dat het alsnog zo is, ook mijn tante zegt dat ze aan me kan zien dat ik zwanger ben, heb heel de week al last van met vlagen misselijk zijn, wt gevoelige borsten en een nare smaak in mijn mond( dit herkende een kennisje van mij ook al een kwaaltje ) nu moet ik as 21 feb ongi worden maar durf ook niet te testen omdat ik ook bang voor een negatieveuitslag.
Heb ook regelamtig steekjes in mijn zij, en borsten.
Wens je sterkte en probeer je over je angst heen te zetten, 2 weken overtijd is echt wel een sein, en wie weet ben je gewoon lekker zwanger en is het zo gezegt een gezonde ziekte,hou je haaks.
LIefs Kyrabella

ben pas in me 3 de ronde maar ontpillen vind ik wel vreemd , want de eerste ongi na dat ik gestopt ben met de pil was heel erg onregelmatig maar daarna was me cyclus gewoon normaal, dus ik snap er niks van. misschien ga ik dat ook doen maar heb ook vage klachten, s ochtens heel erg misselijk, en nu heb ik mgrane, veel plassen en zo, maar ook een sterke urine geur , wat ik nooit heb gehad kweet nie of er mee te maken heeft? gister had ik ook op 1 plek in me buik aan de rechter kant van die zeurende steken, het was geen ongesteldsheids pijn , dus kweet niet f dat er ook mee te maken heeft? soms heb ik gevoelige borsten , maar dat was vorige week nu heb ik dat niet meer. dus het zijn zo vage klachten.

ontpillen kan heel snel gaan.
een vriendin van mij is in november gestopt met de pil. ze werd maar niet ongi dus dacht ik moet maar naar de dokter. voor de zekerheid eerst een test gedaan om niet voor schutt te staan en wat bleek!!! was ze zwanger al 11 weken!!!
ze was gestopt en meteen de eerste eisprong was et raak.
zo zie je voor iedereen is het verschillend.
gewoon een test doen meid dan heb je zekerheid.

he meid, zit je nog steeds in onzekerheid... ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan