2 weken overtijd en een heel licht streepje na 2 uur op de test te zien?

<p>Dames...</p><p>ik ben nu 2 weken overtijd en dacht vorige week al een heel licht streepje te zien op een test, mijn vriend zag niks...</p><p>vorige week weer een negatieve test gehad en vandaag toch een heel licht voorzichtig streepje te zien... ik heb ook al 2 weken buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden?! Wat denken jullie? Ben ik zwanger? Of kan een test vals positief worden na 2 uur kijken?</p><p>https://ibb.co/yS4sbg7</p>

Ze zeggen niet voor niets dat een test niet meer betrouwbaar is na de aangegeven tijd. 

Ik zou het morgen nog eens proberen. En anders bellen met HA voor bloed onderzoek? Mits je natuurlijk daarvoor wel een regelmatige cyclus had. 

Helaas is het zo dat de testen na een bepaalde tijd niet meer betrouwbaar zijn. Heb dit zelf ook ervaren.. deze maand uiteindelijk 11 dagen over tijd geweest, meerdere keren gedacht een licht positieve test gezien te hebben (kruidvat early) uiteindelijk CB early gedaan 10miU gedaan en omowit.
Toen bloed laten prikken en was hcG 1.9 dus kon absoluut niet dat die test positief was. Ik ben uiteindelijk na 11 dagen overtijd ongesteld geworden. Ik heb dagen lang krampen gehad voor dit gebeurde. En toen ik eenmaal ongesteld was geen krampen meer.
Je eisprong kan soms gewoon echt heel veel later zijn en dan heb je dus ook veel later je NOD.  Ik hoop voor je dat jouw verhaal anders zal zijn. Ik raad je zeker aan bloed te laten prikken om het zeker te kunnen weten. Succes!

Terug
Bovenaan