2 weken overtijd heel erge pijnlijke tepels test gedaan negatief????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi, ben 2 weken en 5 dagen overtijd, als ik van 28 dagen uit ga, de pijn begon bij me oksel naar me borst, gevoel van een ontstekende melkklier, nu is het naar me tepels gegaan, en doet nu heel erg au  , heb een tetst gedaan van clearbleu digitaal, en geeft negatief, aan, ben ik dus toch niet zwanger, wat betekend de pijnlijke tepels dan?

please kan iemand mij helpen of een tip geven ik kom er zelf niet uit,

suzette

Hoi meis,

Ja das heel vervelend voor je!! Heb alleen wat vraagjes anders kan ik je niet helpen!!!
Hoe lang ben je met de pil of ander voorbehoedsmiddel gestopt en heb je een regelmatige cycles???
Heel belangrijk om te weten, want je lichaam kan aan het ontpillen zijn of je bent gewoon zwanger maar nog niet genoeg HCG hormoon in je urine of je lichaam houd je heel erg voor de gek!!!
Heel veel sterkte en laat maar ff weten hoe het gaat!!!

Liefs Sandy

hoi.mag ik vragen op welk tijdstip je de test hebt gedaan.ik zou als ik jou was nog anders maar in de ochtend   testen.en als je teveel hebt gedronken kan dat ook de test beinvloeden.ik heb 3 testen gedaan.de eerste 2 in de loop van de dag en de derde overigens een test van de da,was smorgens positief.succes karin

hoi hoi

Ik zou als ik jou was nog een keer de test doen.
Als je nog steeds over tijd bent.
Het wil niet zeggen dat jij dat ook hebt.
Maar mijn lichaam maakte niet genoeg hormonen aan voor de test.
Ik was twee maanden over tijd en er kwam nog niks uit de test.
Toen ben ik naar de dokter gegaan want ik had zo iets van dit is niet goed.
Heb toen bloed laten prikken en een echo gehad en daar kwam uit dat ik zwanger was.
Dus ik zou nog een keer testen en het beste s'morgens.
nou sterkte en veel geluk

groetjes

Hoi!
Even een vraagje kleine man:
Had jij in die 2 mnd wel klachten??
Ik ben nu nl op dag 49, terwijl ik hiervoor cycli had van 21 dgn.
En mijn laatste ongi was 2 wkn na de vorige.
Maar 2 digi testen zeggen niet zwanger....
Alvast bedankt!

XXX
Kiki

hoi ik ben vanaf november gestopt met de pil, ben heel erg onregelmatig, in het begin 28 dagen kan uit wijken tot 3 dagen later meer niet maar de laatste paar maanden heel onregel matig, heb een keer een maand over geslagen had ik ook wel gevoelige borsten maar dat stelde niks voor, ik heb de tetst gedaan eind van de middag, be nog steeds niet ongesteld, dus ja ik ga zo meteen nog ff een test halen, en dan morgen ochtend maar dan he, kweet niet, maar na 2 weken overtijd moet je het toch wel weten of niet?

heb nu zoveel pijn dat ik nog geen eens een bh aan kan, en soms heb ik ongi pijnen maar dat heb ik al 2 weken dus kweet niet wat het kan zijn.

greetz suzette

heb een test gehaald een digitale weer dus wat zal ik doen nu al vast 1 of morgen ochtend pas, zit zo in die onzekerheid,

greetz suzette

Hoi Suzette,

Dus als ik het goed begrijp, ben je nu twee weken overtijd? En heel onregelmatig ongesteld? En vanmiddag laatste test gedaan? Als dat zo is, zou ik voorlopig nog even geen nieuwe test doen...

Groetjes

Terug
Bovenaan