<p style="text-align: left;">Hi mama's of aanstaande mamas</p><p>Ik heb een probleem/vraag. Ben al mama van 1 kindje maar heb bij haar geen 1 klacht gehad en rolde zo de zwangerschap door. Nu zit ik met een hele grote vraagteken in me hoofd </p><p>Ben al een paar maanden gestopt met de pil die ik een kleine 1.5 jaar geslikt heb. Elke maand ongesteld geworden met cyclus dagen van 28-32 dagen. Nu ben ik deze maand (januari 2021) nog steeds niet ongesteld geworden. Zou 14 januari ongesteld moeten worden maar niet gebeurt. 10 januari smorgens bij het plassen beetje roze afscheiding daarna niks meer. 11 januari precies hetzelfde, na dagen wachten en een test hebben gedaan die negatief was weer wezen wachten. Zo kreeg ik 18 januari weer een bloeding weer alleen 1 x smorgens. 19 januari weer precies hetzelfde. Snap er niks meer van. Weer een test gedaan ook negatief. 25 januari je raar het al, weer bloed verlies dit keer smiddags ook weer 1x bij plassen en klaar. 26 januari ineens bruin heet vloeibaar waterige afscheiding wat behoorlijk smerig zuur rook. Weer een test gedaan ook die weer negatief. 28 januari was er klaar mee 14 dagen overtijd deed een ovulatie test en een zwangerschapstest, ovulatietest positief en zwangerschapstest negatief. Daar in tegen heb ik dus al dagen last van me onderbuik elk heuveltje op de fiets doet zeer in me buik, net onder me navel, als ik rustig lig doet me onderbuik ook zeer, heb het gevoel dat me buik 10x zo groot is, alsof me borsten groter zijn. En ben 10/14 dagen over tijd. Wat kan ik het beste doen of wat is er aan de hand? Wel zwanger en reageert de ovulatietest wel op me zwangerschap of echt op me eisprong? Wanneer zou ik positieve test hebben, zou dan nu 6 weken zwanger al zijn.</p><p>Wie herkent dit en heeft dit ook gehad en wat heb je toen gedaan? Ga 29 januari (morgen) de ha bellen kijken wat hun zeggen. (die toch zeggen afwachten)</p><p>Hoop beetje op antwoord en mensen die dit herkennen. Ben erg benieuwd en nieuwsgierig </p>