2 weken overtijd test negatief

<p>goeide morgen. allemaal</p><p> </p><p>ik ben ruim 14 dagen overtijd en ja de tekst zeg t al</p><p>normaal gesproken zit ik op een regelmatige ciclus van 27 dagen </p><p>en ben al 10 maanden gestopt met de pil </p><p>heb wel last van gevoelige borsten soms misselijk en echt ontzettend moe en hoofdpijn </p><p>soms wat krampen onderin me buik </p><p>mn huisarts zegt als de test negatief is is die ook negatief maar voel me zo anders dan normaal en vertrouw t ook niet helemaal </p><p>heb wel gelezen dat sommige vrouwen pas heel laat posetief testen </p><p>wat kan ik nu t beste doen </p><p> </p><p>owja we zijn niet bezig om een kindje te krijgen maar als t wel zo is is t natuurlijk van harte welkom </p>

Hoi gebruiker 10200485
Heb je al bloed laten prikken daarin kunnen ze beter aflezen of je zwanger bent of niet beetje vreemde reactie van de huisarts als hij er alleen vanuit zo'n thuistest te volgen is wel vreemd dat je nu al 2 weken te laat bent masr kan ook zo zijn dat je ineens  een lange cyclus hebt tussendoor hoop dat je snel antwoord krijgt en of je alsnog ongesteld word

hoi carolinerkj 
ja hele vreemde huisarts 
die wil namelijk geen enkele test uitvoeren zowel urine als bloed test niet
ben er niet zo mee bezig maar nu dat ik 2 weken overtijd ben maak ik me wel een beetje zorgen 
normaal gesproken ben ik super hevig en altijd netjes optijd 

Ik herken het verhaal helemaal! Onze huisarts deed ook zo. Ik heb toen om een andere gevraagd. 
Verloskundige bellen kan ook altijd hoor!!

Beetje vreemd verhaal... mocht toen wel een bloedtest doen en de huisarts ging er helemaal vanuit dat ik zwanger was. Alleen bloedtest was ook negatief. De klachten bleven wel bestaan, toen na 3 weken weer een zwangerschapstest gedaan en die was positief. En nu ben ik ruim 38 weken zwanger, maar ons kindje loopt 2 weken voor op schema. Dus begin blijft onzeker hoe dat nu allemaal kwam

Terug
Bovenaan