2 weken overtijd...

A

Anoniem

Guest
hoi meiden!

Daar ben ik weer.. ik ben nu twee weken over tijd vorige week een test gedaan en die was uiteraard weer negatief!!!

Nog steeds geen teken van de duivels en ik was van plan om deze maand te beginnen met temperaturen omdat we al naar ronde 9 gaan! Ik had zoveel goede moed.. Ik was 3 maanden regelmatig ongesteld en nu weer dit.. ik wordt er gek van iedereen om me heen wordt zwanger!

Oh wat klinkt dit depressief zeg.. maar goed.. ik wordt er gewoon een beetje moedeloos van..

xxxx van mij

Hoi,

He wat balen zeg! Maar wel raar dat je dan  nog niet ongi bent? Of ben je wel vaker zo lang overtijd geweest?
Ik had het vorige maand ook alleen was het bij mijn twee dagen, toen kreeg ik al goede hoop, omdat mijn ongi ook altijd keurig op tijd komt. Ik  was toen vol van vertrouwen dat ik zwanger was, dus ik herken dat gevoel. Zeker als je twee weken overtijd bent is het helemaal balen, maar heb je al een ongi gevoel?

Wij zijn nu 11 maanden bezig en ik ben  ook bij de 9e maand gaan tempen, op zich is het wel handig want dan weet je precies wanneer je ovu er is, en helaas weet je dan ook wanneer je ongi komt! Het nadeel ervan is wel dat je elke dag dus bezig blijft met zwanger worden. Ik ben nu bijna 3 maanden aan het tempen en als de volgende ongi  er aan komt stop ik ermee! Om 2 redenen: 1 omdat ik nu weet  dat het goed zit, met ovu ga ik 0.3/0.4 omhoog en dat blijft ongeveer een week zo, en met ongi daalt de temp weer, dus  vind ik het  niet nodig om het steeds te blijven doen.
2e reden: Dat ik er minder mee bezig wil zijn en met tempen word je er elke dag mee geconfronteerd!
Maar ik doe wel ovulatie testen  om zeker te zijn dat ik ovuleer een beetje dubbel maar geeft net  wat extra zekerheid.

Het is ook best moeilijk om er niet mee bezig te zijn want ik had daar gisteren net een berichtje over geschreven.

In ieder geval heel veel sterkte en ik ben benieuwd hoe het afloopt, of je toch ongi word of toch zwanger bent, ik hoop het laatste natuurlijk voor je!

Groetjes Saskia 30  

Hoi,

Snap wel wat je bedoelt hoor!
Ben nu 10 dagen overtijd en de test was gister negatief....maar ook niks wat op een ongi wijst...

Wil gewoon zekerheid, das wel zo prettig.

Groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Ik ben ondertussen al bijna 4 weken "overtijd" !!!!!!
Heb 4x getest in die tijd, maar helaas allen waren negatief

Gister dacht ik even, morgen word ik ongesteld. Ik had zo'n gevoel in mijn buik, kwam me erg bekend voor van het ongi worden. En er had zich ook een puist aangemeld deze week, dus ........ maar nee hoor, niks aan het handje vandaag.

Onzekerheid is niet leuk, hoop dan ook snel ongi te worden en anders doe ik volgende week ofzo nog een test en anders bel ik de huisarts maar eens op .......

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan