2 weken overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ben nog steeds nie ongi, snap er niks van heeeeeeeel klein beetje bloed bij urine vanmorgen maar verder niets vandaag!! Normaal gewoon 29 dagen maar nu zo raar??
Heb een test van etos gedaan en daar zat een heeeeeel vaag streepje hij zat er maar heel vaag, toen heb ik een predictor gekocht en wat denk je harstikke nega???
Wat moet je er mee en wat is volgens jullie een goede test??
Ik weet het niet meer!! Ben vreselijk misselijk en erg moe maar verder niets??

Ik wacht maar weer af ...zucht...............................

Ik weet niet of ik het net op dit forum of op het andere forum heb gelezen, maar daar stond dat sommige niet erg positief te spreken waren over de predictor! Bovendien stond er eerst toch n vaag streepje..ik weet niet of er in t gebruik stond hoe t er uiteindelijk uit moest zien...Anders zou ik morgen nog eens een test van Clear Blue doen misschien krijg je daar meer duidelijkheid uit!!!

Sterkte en ik duim voor je!

Hoi Liza,

Heb nog geen ervaringen met testen..maar ik zou gewoon nog een ander merk proberen...
Er was wel een vaag streepje...neem het zekere voor het onzekere...
Succes!!

Liefs Linnepinnie

Hoi Liza,

Ik was benieuwd of je inmiddels al een andere test hebt gedaan?

heitje

He he eindelijk iemand die hetzelfde ervaart.....

ik ben a.s. zaterdag ook al twee weken over tijd en dat ben ik nooit, ook neg. test van etos gedaan. Ik snap er niets van niet zwanger oke maar dan graag menstruatie, kunnen we tenminste mee verder

quote: jeja2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2006 13:31:59'));

Ja Ik heb nu een andere test gedaan van clear blue, die zegt dat ik zwanger ben maar het plusje is zo vreselijk vaag dat ik het nog nie geloof!! Predictor zegt nee etos zegt heeeel vaaag ja clearblue zegt ook heeeeeeel vaag ja!! En die van de dokter zegt nee!!!! Wat moet ik nu??????

Wordt helemaal gek hier 2 weken overtijd en je weet nog niets.... Inderdaad beter gewoon ongi worden dan weet je gewoon wat???

Hee Liza...

Wat raar al die verschillende uitslagen....
Toch is het nog geen nee....hmmm wat moet je nu he?
Nog even afwachten en over een paar dagen nog een keer testen?
Of die van de dokter vertrouwen?
Sterkte ermee!
Hou ons op de hoogte!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan