2 weken te laat ongesteld, veel kwaaltjes

<p style="text-align: left;">JHallo iedereen! <br /><br />De laatste dag van mijn voorlaatste menstruatie was op 5 oktober. Na 3 weken bleven mijn maandstonden uit, ze kwamen maar niet dus ik dacht we wachten eventjes. Ik heb mijn maandstonden dan uiteindelijk 3 weken te laat toch nog gekregen en deze duurden zeker een goeie 7 dagen, wat iets langer is dan normaal. Nu sinds vorige week dinsdag waren ze gedaan. En sindsdien heb ik heel vaak enorme pijnscheuten in mijn onderbuik. Precies alsof ik mijn eisprong heb, maar daar is het veel te vroeg voor. Ook is mijn buik ook echt opgeblazen en staat die wat gespannen. Als ik neerlig en duw op de zijkanten van m’n onderbuik dan verergert dit echt wel de pijn ook al duw ik niet hard. Zou dit gewone menstruatiepijn zijn? De intensiteit van de pijn is ook erger precies. Ik weet het niet... Ik denk van niet aangezien het al begon de dag na mijn laatste dag ongesteld zijn. Dit alles gaat ook gepaard met waterachtige geurloos witverlies die gewoon zomaar op de meest random moment uit mij sijpelt en dan moet ik vlug naar het toilet lopen om een tampon in te steken. Ik maak me wel wat zorgen doordat mijn maandstonden random 3 weken te laat kwamen en dan nu die steken, alsof mijn buik wordt uitgerokken, samen met die waterige afscheiding... </p><p>afspraak bij de gynaecoloog is pas 3 januari :(     Maar misschien heeft iemand wel soortgelijke ervaringen meegemaakt of iemand die meer weet en me kan helpen? <br /><br /></p><p>groetjes Xo</p>
 
Dit klinkt als een vroege miskraam :) zelf ook eens gehad. Het zou kunnen dat je lichaam nog een beetje ontregeld is en/of nog niet helemaal klaar is met "opruimen", hoewel dat meestal wel vrij snel/goed gaat als het zo vroeg gebeurt, maar je weer maar nooit :) goed dat je even laat checken als je twijfelt, maar waarschijnlijk komt het vanzelf goed ?
 
Terug
Bovenaan