2 x bevallen binnen 1.5 jaar

<p>Hoi lieve mama's,</p><p>Iemand ervaring met bevallen van een derde kindje 1.5 jaar na de tweede? Hoe verliep deze bij jullie? </p><p>Xxx</p>

Ik zelf moet uberhoubt nog gevallen. Maar mijn schoonmoeder heeft 5 kinderen en die schelen iets meer dan een jaar steeds van elkaar. Zij geeft aan dat ze per keer makkelijker en vooral veel sneller gingen maar wel meer last van naweeën 

Hey,
Tussen mijn tweede en derde zit 14 maanden. De bevalling ging heel snel, om half 8 ‘s ochtends waren mijn vliezen gebroken en om 8.50 is ze geboren. Wat mij betreft ging het iets te snel, ik had bijna geen tijd om de weeen op te vangen en heb heel veel last gehad van naweeen. Ik was blij dat ik al in het ziekenhuis was anders had ik het vast niet gehaald.

[quote quote=10204569]
Hey,
Tussen mijn tweede en derde zit 14 maanden. De bevalling ging heel snel, om half 8 ‘s ochtends waren mijn vliezen gebroken en om 8.50 is ze geboren. Wat mij betreft ging het iets te snel, ik had bijna geen tijd om de weeen op te vangen en heb heel veel last gehad van naweeen. Ik was blij dat ik al in het ziekenhuis was anders had ik het vast niet gehaald.
[/quote]
Zooo dat is idd heel snel! Bij de tweede zat ik met de naweeen ook zowat tegen het plafond! Maar heb gehoord dat je hier medicijnen voor hebt naast paracetamol want die hielpen bij mij niet veel. 
Idd goed dat je er al was! Hoop dat wel alles goed is met jou en je dochtertje en bedankt voor je reactie!
Xxx

Hi,
tussen mijn oudste en tweede zit ook 1,5 jaar. De tweede ging ook een stuk sneller. Eerste was er in 7 uur; de tweede in 2 uur (na eerste voelbare wee). Ik had echter ook 2 dagen behoorlijk last van naweeën. Heb het op paracetamol wel gered, maar de pijn viel wel tegen (ondanks verdere mooie kraamweek hoor). Nu 9 jaar later verwacht ik de derde en ben juist benieuwd hoe deze bevalling zal gaan, omdat er inmiddels weer zoveel tijd tussen zit.
Groet,
Eefje

Terug
Bovenaan