A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Afgelopen maandag was mijn NOD maar ik ben tot op heden nog steeds niet ongesteld.
Maandag getest (met predictor), en woensdag weer (met Etos huismerk), maar helaas toch echt 2 x negatief.
Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, dus vind het best wel vreemd.
Nu af en toe een beetje bruine afscheiding , kan een voorbode van de rode duivels zijn, maar toen ik de eerste keer zwanger was heb ik dat ook gehad.
Wat zal ik nu doen? Morgen weer testen of gewoon afwachten?
Voel me wel beroerd, niet alleen de typische ongi klachten maar ook 'zwaardere' borsten, af en toe misselijk, moe, duizelig, vergeetachtig...
Het zal wel tussen mijn oren zitten denk ik, maar lastig is het wel.
Als ik dan echt niet zwanger ben, waarom komt die menstruatie dan niet?
Vind het best frustrerend!!!
Zijn er dames onder jullie die eerst negatief testten maar later toch positief?
Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap namelijk nooit gehad.
Alvast bedankt voor jullie reacties/tips.
Groetjes, Anna
Afgelopen maandag was mijn NOD maar ik ben tot op heden nog steeds niet ongesteld.
Maandag getest (met predictor), en woensdag weer (met Etos huismerk), maar helaas toch echt 2 x negatief.
Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, dus vind het best wel vreemd.
Nu af en toe een beetje bruine afscheiding , kan een voorbode van de rode duivels zijn, maar toen ik de eerste keer zwanger was heb ik dat ook gehad.
Wat zal ik nu doen? Morgen weer testen of gewoon afwachten?
Voel me wel beroerd, niet alleen de typische ongi klachten maar ook 'zwaardere' borsten, af en toe misselijk, moe, duizelig, vergeetachtig...
Het zal wel tussen mijn oren zitten denk ik, maar lastig is het wel.
Als ik dan echt niet zwanger ben, waarom komt die menstruatie dan niet?
Vind het best frustrerend!!!
Zijn er dames onder jullie die eerst negatief testten maar later toch positief?
Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap namelijk nooit gehad.
Alvast bedankt voor jullie reacties/tips.
Groetjes, Anna