2 x negatief, nog steeds niet ongi...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Afgelopen maandag was mijn NOD maar ik ben tot op heden nog steeds niet ongesteld.
Maandag getest (met predictor), en woensdag weer (met Etos huismerk), maar helaas toch echt 2 x negatief.
Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, dus vind het best wel vreemd.
Nu af en toe een beetje bruine afscheiding , kan een voorbode van de rode duivels zijn, maar toen ik de eerste keer zwanger was heb ik dat ook gehad.

Wat zal ik nu doen? Morgen weer testen of gewoon afwachten?

Voel me wel beroerd, niet alleen de typische ongi klachten maar ook 'zwaardere' borsten, af en toe misselijk, moe, duizelig, vergeetachtig...
Het zal wel tussen mijn oren zitten denk ik, maar lastig is het wel.

Als ik dan echt niet zwanger ben, waarom komt die menstruatie dan niet?
Vind het best frustrerend!!!

Zijn er dames onder jullie die eerst negatief testten maar later toch positief?
Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap namelijk nooit gehad.

Alvast bedankt voor jullie reacties/tips.

Groetjes, Anna

Hi mama-iris, jammer dat je 2x negatief getest heb meis. Bruinige verlies kan idd voorteken van rd-tjes zijn. Dat zal misschien inhouden dat je het weekend ongi word. Dus dan misschien nog ff wachten tot maandag? Dan ben je een week overtijd, hoop voor je dat je uiteindelijk positief mag testen, omdat je ook aangaf dat je bij je eerste zwangerschap dat ook had. Heb je toen wel meteen positief kunnen testen dan?

ToiToiToi, liefs Nathalie

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik op dag 35 getest en negatief. Ik voeld me toen al bijna 3 weken beroerd en was er van overtuigd dat ik zwanger moest zijn. Toen de test negatief was, heb ik me daar toen maar bij neergelegd.

Pas een maand later, toen de klachten nog erger waren geworden weer getest. Een dikke plus en de echo gaf aan dat ik al 11 weken was.

De eerste test had dus positief moeten zijn. Geen idee waarom. Ik heb ook allerlei gekleurde afscheiding gehad, het begon met bruin idd, dus het kan wel.

Ik hoop het voor je!

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Nou eindelijk ongesteld geworden, pfff nu kan ik mijn nieuwe cyclus in gaan.
Wat een frustratie zeg! Bedankt voor jullie medeleven.

Nathalie, hoe is het met jou? Jij al ongi of mooier nog: zwanger?!
Hoop het voor je!

Groetjes, Anna

Terug
Bovenaan