2 zwanger worden forums

Hoi meiden,

Bedankt voor alle reacties, ik begrijp dat er genoeg belangstelling is voor 2 forums. Ik zal maandag de redactie mailen en hen vragen of dit mogelijk is.

Oh ja, XXX jij vroeg of ik in Almere woonde. Nee, dat ben ik niet. Ik woon wel in de buurt van A'dam.

Ik houd jullie op de hoogte en hoop dat het gaat lukken.

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Ik ben het wel met je eens, maar ik hang er zelf zo`n beetje tussen. Ik ben in Juni vorig jaar gestopt met de pil en nog altijd is mijn cycles een puinhoop. Sinds jan van dit jaar zijn wij bezig voor en kindje, maar wij zijn 19 april al voor het eerst naar de gyn geweest en zitten nu ook midden in de onderzoeken zowel bij mij als bij min vriend!!

Voor mijn gevoel pas ik dan beter in het forum van de meiden die al een tijdje bezig zijn! Omdat ik daar ook meer erkenning vind i.v.m met de bezoeken bij de gyn!!

Goed initiatief hoor luna!!

Prettig weekend liefs moi xxxx

Misschien is het een idee om het forum iets van 'als zwanger worden niet wil lukken' te noemen of zou dat ook die groep die bv 4/5 maanden bezig zijn en vinden dat ze een probleem hebben al om de hoek komen kijken?
Liefs Inge

Misschien moet er iets inkomen over de medische molen waarin jullie zitten (op babybrabbel heet het het MMM forum -medische mallemolen forum). Ik denk dat daar de grens ligt en dat jullie daarom een ander (eigen) forum willen. Ik zit nog niet in die molen, maar kan me voorstellen dat jullie behoefte hebben aan een tweedeling. In ieder geval een forum waar niet wekelijks gevraagd wordt wat NOD is.
Groetjes, el

Terug
Bovenaan