2 zwangerschap heel ander kwaaltjes... en bloedverlies?

A

Anoniem

Guest
Hi,

dit is mijn tweede zwangerschap, en ik ben pas ongeveer 7 weken. Maak me een beetje zorgen want heb amper  verschijnselen.... ben niet misselijk, bijna geen zeurend gevoel in mijn buik, heb niet enorm veel trek in speciefieke dingen, ben niet aangekomen niks... het enige dat is veranderd is dat ik geen koffie  meer lust, terwijl ik daar normaal op leef...  ja eigenlijk heerlijk...

maar vannacht had ik een nare droom over bloedverlies, en vanmiddag heb ik een beetje oud bloed verloren, heeel erg weinig hoor, maar  toch. Dokter zei gewoon rustig aan doen. Maar maak me toch zorgen.  Ik lees wel veel op internet dat er vrouwen zijn  die echt bloedverlies hadden, maar zou toch graag jullie reacties horen, ik wil natuurlijk dat alles voorbeeldig verloopt en nu zit ik me druk te maken... hopelijk om niks... wat denken jullie?    

Hoi,

Ik heb in deze zwangerschap van de 4e tm 8e week bloedverlies gehad, oud, maar ook 2x helder rood. Ook ik dacht dat het niet goed zat. Maar ben nu al weer 14 weken zwanger en volgens de vk gebeurt het heel erg veel. Tsja en elke zwangerschap is weer anders. Als je je heel erg zorgen maakt, zou je kunnen vragen om een vroege echo.

Succes!

groet, Suus

Hoi,

Ik heb dus precies hetzelfde! Kan me herinneren dat in bij de eerste al na drie dagen geen koffie meer lustte, ziek zwak en vooral vreselijk moe was, terwijl mijn borsten zo gevoelig waren dat je er niet eens naar mocht kijken! En deze keer heb ik dus alleen maar wat gevoelige tepels (en dat zelf niet eens 24/7) en krampjes in mijn buik! Maakte me ook al zorgen of er soms iets niet goed zit. Ik ben door IUI zwanger geworden, dus krijg sowieso nog een echo met 8/9 weken, maar zal blij zijn als die geweest is en alles toch gewoon goed is.
Groetjes, Claudia

Hoi,

Ik ben 37 wk zwanger van de vierde!
En ik dacht toch ook wel alles te weten en meegemaakt te hebben haha.
Toch gaat deze zwangerschap weer heel anders als de vorige drie.
Dat zal met de bevalling ook wel zo zijn haha, want die waren ook alledrie verschillend.

Gelukkig heb ik alleen bij nr. 3 een beetje bloedverlies gehad, met zo'n 16/17 weken.
Toen kwamen ze er ook achter dat de placenta voorliggend was.

Bij deze werd ik pas heel laat misselijk, na 8 weken, en moe ook pas rond die tijd.
Ik liep eigenlijk al te mopperen omdat je zo onzeker word als je geen kwaaltjes hebt. Maar goed na die acht weken kwamen ze dus extra fanatiek opzetten haha bleh. Ik ben altijd 20 weken misselijk dus dat was toch niet zo prettig.
Toen wilde ik weer dat ik geen klachten had haha.

Tja, alle zwangerschappen lopen toch anders. Maar het blijft elke keer bijzonder hoor!

Succes en ik hoop dat jullie allemaal een mooie zwangerschap mogen beleven.

Groetjes,
Vanessa 37 wk van de vierde

Hiii bedankt voor jullie reacties

ik had afgelopen nacht redelik was bloed verlies, oud wel,
heb daarom vandaag in het ziekenhuis een echo gekregen, en godzijdank is alles goed!
we zagen het hartje kloppen!! zo'n bijzonder gezicht!
zucht, mooi kan het zijn he (zwijmel zwijmel)
de arts weet ook niet waa het bloed vandaag kwam, maar de baby gaat goed!

xx

Bij mn eerste kindje bijna de hele zwangerschap bloedverlies gehad... Deze zwangerschap 2x zo rond de 10e week! Ik maak me dus ook geen zorgen aangezien ik een kerngezonde dochter heb!
Waarschijnlijk een gevoelige baarmoeder(mond) of een bloedvaatje dat bij een rare beweging is geknapt en een fragiel plekje is gebleven...Het kan zoveel zijn!

Liefs L81

hai,

Ik ben ook zwanger van de 2e. En heb sinds gister ben nu 5.3wk ook wat bruin bloedverlies. Met 8 wk kunnen ze pas meer weten, dus lekker onzeker.
Bij de vorige zw schap(mijn dochter is pas 4 mnd), werd ik flink misselijjk na 7 wk tot wk 42 heeft dit geduurd! Dus ben benieuwd hoe t nu allemaal zal gaan verlopen. Heb tot op heden nergens last van, ja wat buikpijn maar meer nog niet. Moe was ik nog van de vorige bevalling haha! De 1e heeft 3 jaar geduurd om zwanger te worden, vandaar dat dit een complete verrassing is, maar zeker wel een leuke!

gr Loona 06

Terug
Bovenaan