20+5 kan ons meisje al met mijn hand voelen en zien

Hoi allemaal!

Zijn er nog meer dames die met nog geen 21 weken hun kindje al met 'aan de buitenkant' kunnen voelen en zelfs zien?!!

Ik zit vanochtend op de bank met mijn hand op mijn buik omdat er lekker actief gezwomen word in mijn buik waarop ik vervolgens een schopje tegen mijn hand voel!!! Toen ik naar mijn buik keek zag ik hem zelfs bewegen :D

Ik voel sinds 18+4 binnen in mijn buik de 'visjes', 'belletjes' en dus nu 2 weken later al aan de buitenkant... bij wie gaat dit nog meer zo vlot?

Groetjes,
Row

Ik ben nu 20+6 en voel m’n kindje al een week of 6. Aan de buitenkant sinds vorige week. Erg actief kindje. Is wel al m’n tweede kindje dus wist wel een beetje wat ik kon verwachten qua gevoel. Toch altijd fijn om bewegingen te voelen! 
Geniet ervan! 
Gr Lisa 

Oehh jaa das ook snel Lisa! 
Jaa heel fijn om het te kunnen voelen. Ik hoop dat ze het vanavond nog even flink doorzet zodat mijn man het ook kan voelen als hij thuis komt van werk ?

Ik voelde mn meisje al bij 12 weken! Ik zie en voel met de hand sinds 18 weken! Mijn man trouwens ook, ze is erg actief. Het is ook mijn 2e. Met de eerste voelde ik hem pas bij 21/22 weken en niet met de hand dat was pas bij 24 weken. 

Ja hier ook! Zwanger van 2e kindje. Placenta aan de voorkant, voel ons meisje al vanaf 15 weken en nu zelfs al een paar weken aan de buitenkant. Ben nu 23 weken+1.
cool!

Super leuk hé dames!! 
Voor mij is dit het eerste kindje dus ik was vrij verbaast dat ik haar al zo vlot voelde. Overal lees en hoor je 'oh als het je eerste is kan het wat langer duren voor je het herkend' met zo'n actieve zwemmer is dat niet te missen ?
zelfs mijn man heeft vanavond al een een schopje gevoeld, hij moest zo lachen (en ik ook) hij vond het erg vreemd. 

Terug
Bovenaan