20 dagen overtijd en test negatief???HELP

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Rose en ben moeder van een heerlijke zoon van 1 jaar. Nu is het zo dat ik altijd enorm veel klachten heb van het gebruik van de pil. Juist daarom ben ik hiermee gestopt. Wanneer mijn man en ik gemeenschap hebben gebruiken we een condoom of laatste keren voor het zingen kerk uit,klinkt best vreemd als ik het zo typ... Maar goed, de planning is zo dat wij graag over een jaar nog een kleintje erbij willen maar mocht het zich eerdere aandienen vinden wij dit net zo geweldig. Normaal heb ik een cyclus van 28-30 dagen maar nu ben ik al 20 dagen overtijd en blijf negatief testen. Echt heel vervelend. Ook merk ik geen echte verschijnselen,had ik bij mijn zoontje ook niet, nu heb ik het soms wel erg heet of extreem koud en heb ik een soort van hongergevoel/licht misselijk. Laat ook wat vaak boertjes.hihi...?

In ieder geval vind ik het er vreemd. Ik ben echt nog nooit te laat geweest en heb ook nog nooit een ei overgeslagen. Ook ben ik al geruime tijd van de pil dus ontpillen zit er ook niet meer in.

Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

groet

Rose

Waarschijnlijk heb je je ei een keer overgeslagen. Heb ik ook eens gehad, terwijl ik het normaal nooit heb. Waarschijnlijk wordt je nu wel snel ongesteld aangezien je allerlei klachten hebt. Enne.... elke week testen als je niet ongie wordt. Je kan ondertussen wel zwanger zijn geraakt. De klachten die je vertelt kunnen bij een zwangerschap horen maar ook bij een aankomende menstruatie.
Dus niets om je zorgen over te maken. Maar als het vaker gaat gebeuren is het wel handig om er eens met je huisarts over te hebben.

groetjes

Hey Rose,

Even een andere tip: Ik had ook enorm veel last van de pil.
De afgelopen jaren heb ik een koper spiraal (bevat geen hormonen) gehad en waren alle klachten weg.

Misschien ook wat voor jou?

Ik zou hem alleen halen als je zeker weet dat je hem minimaal een jaar wil laten zitten want het inbrengen is een beetje vervelend.

succes met het uitzoeken van de wegblijvende menstruatie

groetjes S

Hoi Rose,

Vervelend zo'n lange wachttijd!
Ik heb bij onze eerste ook een x cyclus van 50 dgn gehad & uit eindelijk mijn menstr. gekregen... Ik zou gewoon wachten want steeds testen kost best veel geld! ;-) Nu zijn we bezig voor onze tweede en weer na 50 dgn uiteindelijk toch nog een menstr. :-( Deze keer geen test gedaan, maar ik ga ervan uit dat het niet zo was... Ik zou nog even wachten & dan als je het nog niet wordt even testen, desnood bloed laten prikken?
Heel veel succes!

Liefs MamaSun

ps. normaal cylcus van 30 dgn

Terug
Bovenaan