20 dagen overtijd

<p>Hallo ik ben een vrouw van 40 jaar,ik heb 2 kinderen en mijn vriend en ik willen graag een derde. Bij mijn eerste heb ik er 4,5 jaar over gedaan en de tweede kwam door de pil heen. Nu ben ik 2,5 jaar gestopt met de pil. Ruim 2 jaar geleden heb ik een miskraam gehad ( heb er in de laatste 17 jaar 4 miskramen gehad). Maar vanaf die tijd niet zwanger geworden,in januari van dit jaar 1x 5 dagen overtijd geweest. Ik ben altijd stipt op tijd geweest,je kon er de klok op gelijk zetten. Maar ik had 20 geleden mijn menstruatie moeten hebben. We hebben 4 testen gedaan en allemaal negatief en een inwendige echo ook nog niets op te zien. Ik ben wel met een opleiding begonnen en daardoor heb ik het iets drukker. Ik had bij mijn eerste 2 na een week al een positieve test. Ik snap er niets van en ik ben ook niet in de overgang. Ik ga nog naar de huisarts om bloed te laten prikken. Heeft iemand hier dit wel eens gehad?</p>
 
Ik gok dat je eisprong later is geweest dan gedacht (of wellicht nog moet komen?). En je cyclus dus langer is dan je dacht. Door de drukte en stress van je nieuwe opleiding kan je eisprong uitblijven.
 
Terug
Bovenaan