20 dagen overtijd

<p>Hallo,</p><p>Ik vraag uiteraard naar ervaringen en ik moet er gewoon even over praten etc want ik zit er nu al een tijdje mee.</p><p>Ondertussen ben ik 20 dagen over tijd, hiervoor heb ik altijd netjes 30-31 dagen cycles gehad. Ik heb al 3 testen gedaan maar waren alle 3 negatief, laatste was op dag 13. Op dag 17 heb ik een bloedtest gedaan en kreeg vandaag (dag 20) de uitslag en ik had maar 0,1 hcg hormoon. Ook negatief dus. Huisarts had me al wel gezegd dat testen negatief kunnen zijn als je toch wel zwanger blijkt te zijn. (ps: ik slik al sinds 5 jaar geen pil)</p><p>Persoonlijk heb ik mijn mindset al op m'n menstruatie gezet, anders had ik wel een positieve test verwacht. Maar ik heb nog nooit mee gemaakt dat het zo lang uit blijft, en heb volgends mij mijn eisprong echt 100% zeker gevoelt (19 dec). Ik hoopte dat ik tegen de tijd van de uitslag wel zou menstrueren of dus iets van positief had, gewoon zodat ik verder kan en niet stil blijf staan maar helaas..</p><p>Ik lees dit soort verhalen maar dan alleen maar met dames die nét gestopt zijn met de pil, en ik ben er 5 jaar gelede al mee gestopt. Ik vroeg me gewoon af of mensen ervaringen hebben etc. Hoelang kan je menstruatie uit blijven? Dit lijkt mij persoonlijk niet gezond eigenlijk..</p><p> </p><p>Groetjes </p><p>Denise</p>
 
Hoi Denise,
Wat onwijs vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Helaas hoor ik ook wel eens van meiden die ook wat langer al gestopt zijn met de pil dat het lichaam ineens een cyclus overslaat en dus geen eisprong is die ronde. Misschien is dat ook bij jou gebeurd?
Ik ben voel zelf mijn eisprong niet dus ik kan me zelf heel moeilijk verplaatsen in mensen die denken hem te voelen. Ik ben van de meten is weten en dan weet je écht zeker of je eisprong is geweest :) 
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
 
Klopt je kunt je eisprong ook met een test vast stellen, meestal voel ik hem wel dus vind het zonde deze testen te kopen. Ik heb ook een app waar ik mijn eisprong ongeveer mee weet te vinden (in welke week het valt).
Maximaal was ik eens 7 dagen overtijd dus ik doe ook geen testen vóór die tijd omdat ik er wel ervaring mee heb. Maar ik vind 20 dagen wel erg veel! Toevallig sinds 2 dagen gelede pas pijnlijke borsten gekregen, dus ik verwachte mijn menstruatie ook wel te hebben nu maar helaas nog helemaal niets.. 
Vind het altijd zo vervelend dat je niet meer kan doen dan wachten en nog zo in onzekerheid blijft zitten. 
Zal zeker iets laten weten als ik zelf ook meer weet :)
 
Nou pfoe dag 22, EINDELIJK duidelijkheid.
Mijn menstruatie is eindelijk hier, nu kunnen we gewoon weer verder.
Toch apart, is de eerste keer (waarvan ik weet) dat ik een eisprong heb overgeslagen warschijnlijk.
 
Terug
Bovenaan