20 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
Nou er is nog niets in aantocht, ben nu 20 dagen overtijd. (gegaandend van de afgelopen maanden dat mijn cyclus regelmatig was ± 35 dagen)

De testen wijzen nog steeds negatief uit, de ha heeft gezegd dat ik pas terug mag komen omstreeks 22 dec. Raar of niet.

Zijn er nog meer dames die dit weleens meegemaakt hebben??
Ik zou zo graag ervaringen uitwisselen.

Groetjes weegschaal

He Weegschaal,
Ik zit in het zelfde schuitje, uitgaande van een cyclus van 36 dagen zit ik nu op dat 48...pff irri he!
Ik ga morgen naar de HA
Even kijken wat die zegt!

Hoi,

ik maakte het ook mee. Elke maand 32 dagen cyclus en in een keer twee weken over tijd. Test was negatief en na twee weken werd ik ongesteld. Blijkbaar ligt het aan je eisprong. Ik was toen aan het temperaturen en toen ik ongesteld moest worden (na 32 dagen) was mijn temperatuur hoog. Blijkbaar was dat mijn eisprong. Als je naa twee weken nog steeds hoge temperatuur hebt, dan kan je zwanger zijn. Mijn temperatuur zakte en werd ongesteld. Ben benieuwd hoe het deze maand gaat.
Ik heb toen een boek in de bieb gevonden waar ik veel aan had. Van ene mevrouw Kroon. Wie weet heb je daar ook wat aan.

Gr. Miepje

Hallo$
Ja hoor! Ik had soms een cyclus van meer dan 50 dagen! Ik sloeg dus eigenlijk wel een cyclus over. lijkt leuk als je niet zwanger wil worden want dan heb je gewoon een hele tijd je regels niet. Maar verschrikkelijk als je juist wel zwanger wil worden. Niets aan te doen... Ofwel Clomid nemen: dat regelt je cyclus weer.

hallo weegschaal.ik heb een hele onregelmatige cyclus.ben nu 3 maanden van de pil.de eerste maand was het 34 dagen.tweede maand 36 dagen.en nu dacht ik ben zwanger na 42 dagen.test gedaan negatief.heb afgewacht met 52 dagen naar ha geweest,die heeft nog een test gedaan.weer negatief .toen zij hij dan sla je waarschijnlijk een keer over een maand.ik zij dat heb ik nog nooit eerder gehad,maar ja hij zal het tenslote wel weten.en nu na 55 dagen vandaag ben ik ongst geworden.opgelucht dat het er is maar toch ook terleurgesteld.wand ja wat moet je nu weer aanhouden kwa cyclus.dus we moeten moed houden.

Terug
Bovenaan